X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נובארטיס
▪  ▪  ▪

חברת התרופות המובילה "נובארטיס", יצרנית המסטיק התחליפי לסיגריה "ניקוטינל", חוברת לרשת בתי המרקחת "ש.ר.מ פארם" במבצע משותף לעידוד הגמילה מעישון. תחת הכותרת "החודש מפסיקים לעשן" יתקיים בכל סניפי "ש.ר.מ פארם" מבצע הנחות מיוחד, שבמסגרתו יימכרו מוצרי "ניקוטינל" בהוזלה של 15%. המבצע יימשך חודש שלם, מ-17 ביוני עד סוף יולי.
מבצע ההנחות ילווה בפעילות BTL בנקודות המכירה, שכוללת פוסטרים, הפצת מדבקות ועלוני הסבר על הפסקת עישון ועל המוצרים בעברית וברוסית וחלוקת דוגמיות להמחשת טעמי המוצר.
כמו כן תערוך "נובארטיס" מפגשי הדרכה מיוחדים לרוקחי "ש.ר.מ פארם" להעמקת הידע שלהם בנושא הגמילה מעישון. במסגרת המפגשים ירצה ד"ר אפק שני, יו"ר העמותה הרפואית למניעה ולגמילה מעישון בישראל, על ההיבטים הייחודיים של ההתמכרות לסיגריות ועל מחקרים עדכניים שנעשו בקרב נגמלים ומכורים בארץ ובעולם.
גלית ששון, מנהלת מותגים ב"נובארטיס": "מחקרים מראים שהעישון הוא גורם התמותה הראשון בעולם ובארץ. הממסד הגדיל בשנים האחרונות את מאמציו להילחם במגיפה, אם באמצעות חקיקה ואם באמצעות פעולות הסברה, אך בכך אין די. אנחנו משוכנעים שקהילת הרוקחים, הנמצאת במגע יומיומי עם קהילת המכורים, יכולה לתרום תרומה חשובה להצלחת המאבק בעישון".
מסטיק "ניקוטינל" הוא פיתוח בלעדי של "נובארטיס" המהווה תחליף טעים לסיגריה לשימושם של הנגמלים מעישון. באמצעות צריכה מבוקרת, ההולכת ומצטמצמת עם הזמן, "ניקוטינל" מאפשר גמילה הדרגתית מהניקוטין, החומר הממכר שבסיגריה, ומספק את החסר האוראלי שנוצר עם הפסקת השימוש בה. המסטיק מופיע בשני טעמים, פירות ומנטה, ובשני מינוני ניקוטין: 2 מ"ג למעשנים פחות מקופסה ליום ו-4 מ"ג למעשנים יותר מקופסה ליום. האגודה למלחמה בסרטן וארגון הבריאות העולמי ממליצים על השתתפות בקבוצת תמיכה בשילוב צריכה של תחליפי ניקוטין כתוכנית היעילה ביותר לניתוק תמידי מהסיגריה.
"ש.ר.מ פארם", שנוסדה ב-1993, היא אגודה שיתופית של רוקחים המפעילה רשת עצמאית של כ-100 בתי מרקחת בכ-50 יישובים בכל רחבי הארץ. מבצע "החודש מפסיקים לעשן" הוא חלק מתוכנית הפעילות של הרשת ל-2007 לקידום בריאות הציבור. לצד הגמילה מעישון כוללת התוכנית עוד שלושה פרויקטים הסברתיים: כולסטרול ותזונה נכונה, שימוש מושכל בוויטמינים ולחץ דם והגורמים לו.
"נובארטיס" היא אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם. ל"נובארטיס" העולמית מחזור מכירות של כ-37 מילארד דולר ו-100,000 עובדים, והיא פעילה בכ-140 מדינות. בישראל החברה מדורגת במקום השני בתחום ה-OTC (תרופות ללא מרשם).
מוצרי "נובארטיס" כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: "אוטריווין" לטיפול בנזלת ואף סתום, "וולטרן" לטיפול בכאבי גב, שרירים תפוסים וכאבי פרקים, "למיסיל" לטיפול בפטרת, "למוסין" להקלה על גרון כואב, "פניסטיל" להרגעת העור, "פרוקטו גליבנול" לטיפול בטחורים, "מרפן" לחיטוי פצעים וחתכים ועוד.

תאריך:  24/06/2007   |   עודכן:  24/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il