אסף בן דב, סמנכ"ל סחר של המשביר לצרכן, מסר לקראת עליית הקמפיין, כי "רשת המשביר לצרכן, מציגה לעונת סתיו חורף 2003 קולקציית אופנה צעירה ועכשווית לגברים, נשים, ילדים ותינוקות.
כרשת בתי כלבו הפונה לכל בני המשפחה עם דגש למענה אופנתי ועדכני, הקמפיין נבנה ועוצב תחת האסטרטגיה בה המשפחה היא קהל היעד העיקרי, כאשר רשת המשביר לצרכן נותנת מענה שלם לכל בני המשפחה".
קמפיין הפרסום של משרד הפרסום טמיר-כהן JWT, מציג את בני המשפחה במצבים משפחתיים שכולנו מכירים: בבית על השטיח, צעדים ראשונים בבית, משחק הורדת ידים ועוד, בהשתתפות השחקן יובל סגל והדוגמנית ליהי פרליס. הקמפיין צולם בביתו של אילן פיבקו ביפו על-ידי הצלמת מירי דוידוביץ. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות, ואינסרט קונצרטינה שיופץ במגזינים ובעיתונות, באנרים ושילוטי ענק בקניונים המובילים בארץ במסוך לסניפי הרשת. הקמפיין ימשך כשלושה שבועות.
קמפיין הפרסום בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ש"ח ויכלול מודעות צבע וקונצרטינה, במגזינים, בשבועונים, ובעיתונות הארצית. שילוט באנרים ושלטי ענק בקניונים מובילים בסמוך לסניפי הרשת. הקמפיין ימשך כשלושה שבועות.
קרדיטים:משרד הפרסום: טמיר כהן JWT
סמנכ"ל קריאטיב יורם דמבינסקי
מנהל קריאטיב: אופיר מירב
סופרוויזרית - אורלי ראובני
תקציבאית - לורה מושקוביץ
הפקה: תמי כץ - זארה ושרון בן דוד
מנהלת שיווק המשביר - שירלי פאר
מנהלת פרסום המשביר - שרי רכס
צילום אופנה: מירי דוידוביץ
צילום טכני: יורם אשהיים.