נירלט, חברת הצבעים המובילה, יוצאת בקמפיין תדמיתי משולב לעונת הקיץ. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-1.7 מיליון שקלים.
הפעילות תשלב פנייה למגזרים שונים באמצעות מדיה מגוונת. במגזר הכללי יעלה קמפיין חסויות שעוד לא נראה כמותו, אשר ישים במרכז את החדשנות של נירלט באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי בתוכניות המובילות בערוץ 2 ובערוץ 10, ובהתאמה באמצעות משרד האינטראקטיבי TWISTED באינטרנט.
במגזר החרדי יעלה קמפיין עיתונות ושילוט השם דגש על המיתוג של נירלט עם מתן ערכים מוספים למגזר החרדי. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום למגזר החרדי - בולטון פוטנציאל.
השנה נירלט פועלת לראשונה במגזר הרוסי ותעלה קמפיין בערוץ 9 באמצעות משרד הפרסום למגזרים טריו. הקמפיין יכלול סידרת סרטונים בערוץ 9 שתיצור זיהוי מוחלט למותג.
אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק: "נירלט ממשיכה במהלך התדמיתי שהחל לפני כשנתיים וחצי. הקיץ אנו מרחיבים את הפעילות ומעלים קמפיין ייעודי לכל מגזר. חדשנות ויצירתיות הם ערכי יסוד בנירלט ואנו פועלים רבות בכדי להביא ערכים אלו לידי ביטוי. הפעילות התקשורתית במדיה משולבת עם תקשור בנקודות המכירה, הן הפרטיות והן ברשתות העשה זאת בעצמך".