X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪

קוקה-קולה מעלה קמפיין חדש וייחודי לכפר המוזיקה 2007, שייערך בין ה-7 ל-14 באוגוסט בחוף ניצנים, בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון ₪.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "דחף אחד" כולל: פרסומות לטלוויזיה, מודעות בעיתונים, שילוט חוצות ואינטרנט. סרטון הפרסומת ממחיש את עוצמתו המרגשת של כפר המוזיקה קוקה-קולה ומשלב סיטואציות שצולמו בטכניקות ייחודיות ומפתיעות, תוך הדגשת ארבעה אלמנטים: אדמה, רוח, מים ואש, כאשר האלמנט החמישי הוא קוקה-קולה. בין המשתתפים בקמפיין הדוגמנית ניבית בש ובר וישנייה, אלופת ישראל בטרמפולינה.
כפר המוזיקה קוקה-קולה, צפוי לארח כמידי שנה כ-100,000 מבקרים. התוכן האומנותי יציע שילובים ייחודיים ומקוריים, תחת הקונספט של NON STOP MUSIC. בכפר יערכו מידיי ערב: מופע שקיעה (19:00), שני מופעים על הבמה המרכזית (21:00 וב-23:00) ובמת לילה (02:30).
לראשונה בישראל - כרטיס כניסה סלולרי - טכנולוגיה חדשנית לקבלת כרטיסים לכפר המוזיקה:
השנה באמצעות טכנולוגיה חדשנית ישלחו כרטיסי הכניסה לכפר המוזיקה ישירות לטלפון הסלולרי. כרטיס הכניסה הסלולרי הוא ברקוד אישי הנושא את שם הערב אליו הוזמנו הכרטיסים. הכרטיס הסלולרי יוצג בכניסה לכפר ויזוהה ע"י קורא אופטי מיוחד. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לכל נרשם להזמין באמצעות מסירת מספר הטלפון הסלולרי שלו באתר 2 כרטיסי כניסה לערב אחד בכפר, או 2 כרטיסים בודדים למופעי הכפר השונים. המערכת תנפיק ותשלח כרטיס סלולרי, שניתן למימוש בכניסה לכפר. המזמינים יגיעו לקופות עם המכשיר הסלולרי ויצטרכו להציג את הכרטיס. הכרטיס מותאם למספר הסלולר אליו נשלח בלבד, כך שהוא לא ניתן להעברה.
שיטת הכניסה לכפר המוזיקה קוקה-קולה מבוססת על איסוף דציבלים באמצעות קודים המצויים מתחת ללשוניות הפחיות ובתחתית הפקקים של בקבוקי קוקה- קולה, דיאט קוקה- קולה, דיאט קוקה- קולה לימון ודיאט קוקה -קולה נטול קפאין (1.5 ליטר,0.5 ליטר).מקישים את מספרי הקודים באתר המוזיקה של קוקה- קולה, כל קוד שווה דציבל. 15 דציבלים מאפשרים הזמנת כרטיס כניסה.
לראשונה - רשת אינטרנטית חברתית סביב עולם המוזיקה
במסגרת כפר המוזיקה תשיק קוקה-קולה רשת חברתית ראשונה מסוגה באינטרנט שתעניק מגוון תכנים לבני הנוער הקשורים לעולם המוזיקה ותפעל במטרה ליצור מעורבות של בני הנוער בתכנים ובפעילויות הקשורות לכפר המוזיקה. הרשת תכלול בלוגים אישיים של האומנים, בלוגים של בני הנוער ובלוג מיוחד שיתקשר את מאחורי הקלעים של כפר המוזיקה ועוד. הרשת תנוהל על-ידי איגי וקסמן
עוד במסגרת הרשת החברתית של כפר המוזיקה: כל גולש ברשת הכפר ייהנה מעמודים אישיים , אותם הוא יוכל לעצב. העמוד האישי יכלול פרטים אישיים אודותיו וכן הצגת תכני מוזיקה עצמאיים ואפשרויות להעלות פודאקסטים, כתיבת בלוג, העלאת קליפים ווידאובלוגים ותמונות.
קהילות
אתר כפר המוזיקה יפעיל קהילות בנושאים רלוונטיים לעולם המוזיקה שינוהלו על-ידי הגולשים בנושאים על-פי בחירתם. לדוגמא: קהילת ה-HipHop,קהילת רוק,קהילת הגיטריסטים וקהילת מסיבות החוף.
הדרכות
אתר כפר המוזיקה יציע לגולשים שלל של סרטוני הדרכה בנושאים הקשורים למוזיקה, לדוגמא: אקורדים לשירים,תהליך הפקת דיסק, עולם הדי.ג'יי: ביטבוקסינג וסקארצינג, הדרכות סאונד ,עיצוב במה וכן הפקת מסיבות.
ספסלים מיוחדים למפגשים מהכפר
באתר האינטרנט תוצג מפת כפר המוזיקה. הגולשים יוכלו להיכנס למפה ולבחור מקום מפגש עם חבריהם מהרשת החברתית. בכפר המוזיקה של קוקה-קולה יוצבו ספסלים ממוספרים מיוחדים לבאי הכפר, שישמשו למפגשים בין בני הנוער שיתארחו בכפר.
בלוג מאחורי הקלעים של כפר המוזיקה
את הפעילות לקראת ובמהלך כפר המוזיקה ילווה בלוג שיהיה מבוסס על שילוב בין טקסטים ,וידאו ותמונות. הבלוג יופיע באתר כפר המוזיקה ויעקוב מזווית מבט אישית סביב כל השלבים של הקמת הכפר ומאחורי הקלעים שלו. כמו כן, יכלול הבלוג סרטונים שיכללו ראיונות עם האומנים, ישיבות צוות בקוקה-קולה וכו'.
מטרת הבלוג: יצירת שפה אישית יותר עם גולשים, חשיפת כפר המוזיקה ויצירת באז סביב הלהקות והמופעים, פתיחת פתח ראשון לגולשים להגיב וליצור שיחה עם קוקה-קולה, להעניק למותג פנים אישיות יותר.
אטרקציות נוספות
בצידי הבמה המרכזית של כפר המוזיקה יוקמו מסכי ענק אליהם ישלחו הודעות SMS עם מסרים אישיים כדוגמת ד"שים, קריאות עידוד וכו' של אורחי הכפר. ההודעות יוקרנו על המסכים.
כמו כן, יכלול השנה הכפר מתחם מיוחד בו ניתן יהיה לפתוח את ה"BLUETOOTH" במכשיר הסלולרי ולקבל תכנים שונים למכשיר כגון :שומרי מסך,טפטים, רינגטונים, וכדומה.
כל באי הכפר יקבלו יקבלו מתנה ייחודית- סקנים למכשירים הסללורים-מדבקה מעוצבת, המעניקה מראה חדשני למכשיר הסלולרי.
השנה גדלו אטרקציות החוף ונוספה גם אומגה.
תוכן אומנותי
מעל 10 מיליון ₪ תשקיע השנה חברת קוקה-קולה בהופעותיהם של עברי לידר, מירי מסיקה, נינט טייב, אביב גפן, סינרגיה, כנסיית השכל, מוניקה סקס, מוש בן ארי, שוטי הנבואה, משינה, קרן פלס, הראל סקעת, בית הבובות , צביקה פיק, שי גבסו, אמיר פיי גוטמן, אבייתר בנאי, רונה קינן, רמי פורטיס, דין דין אביב, שייגעצ, איה כורם, דפנה והעוגיות, ביט 69, יוסלס ID, העברית, הבנות נחמה, אלכס, אילה אנגלשטייט ועוד.
בין השילובים המעניינים אותם יהיה ניתן למצוא על הבמה המרכזית ניתן לציין את השילוב בין להקת סינרגיה המארחת את רמי פורטיס, נינט טייב המארחת את ביט 69, אביב גפן המארח זמרת חדשה איתה הוא עובד בימים אלה- אלכס, קרן פלס המארחת את אריק ברמן, שוטי הנבואה המארחים את הבנות נחמה, צביקה פיק המארח את אמיר פיי גוטמן ומאיה בוסקילה, כנסיית השכל המארחים את אביתר בנאי, מוניקה סקס המארחים את שלומי שבן, ומוש בן ארי המארח את איילה אינגלשטט.

תאריך:  18/07/2007   |   עודכן:  18/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il