X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם התזמורת הסימפונית חיפה
▪  ▪  ▪

התזמורת הסימפונית החדשה חיפה שבה הבוקר ארצה מפסטיבל מנהיים בגרמניה. כזכור הוזמנה התזמורת לקיים את האירוע המרכזי של חגיגות ה-400 שנה לעיר מנהיים. התזמורת בניהולו המוסיקלי ובניצוחו של נעם שריף ביצעה בקונצרט החגיגי מול קהל של כ-5000 איש את הסימפוניה התשיעית של בטהובן בשיתוף 400 זמרי מקהלות גרמניות וסולנים ואת היצירה "אומרים ישנה ארץ" מאת נעם שריף.
פסטיבל מנהיים הינו הפסטיבל הגדול מסוגו בגרמניה, בו לקחו חלק מיטב המופעים, ההרכבים והאמנים מרחבי אירופה. בתום הקונצרט בליל חמישי האחרון נעמדו כל אלפי האנשים והריעו ארוכות לתזמורת ולמאסטרו נעם שריף.
בעקבות ההצלחה והביקורת המהללות הוזמנה התזמורת לסיבוב הופעות ברחבי גרמניה ב-2008. סיבוב ההופעות יכלול קונצרטים בערים: רייגנסבורג, מיינץ, דיסלדורף, איירפורט ואחרות. בימים הקרובים תסגר התוכנית האמנותית לסיבוב ההופעות כך מסר מר מריו קפה המנהל האמנותי של פסטיבל מנהיים.
מן הביקורות:
תרועת שמחה ישראלית - פסטיבל מאנהיים: הסימפוניה התשיעית של בטהובן. "העליה הלוהטת ללא מעצורים של הפינאלה המרשים אישר את הרושם ביכולת של נעם שריף לשלוט ללא כל מאמץ בעשייה המוסיקלית. שריף אינו מאבד לעולם את הקרקע והבסיס המוסיקלי. אינו נסחף לרעשים מיותרים, ל"רומנטיקה" או לפילוסופיה אלא מוביל את הזרימה המלודית-רתמית בתבנית מלאת אנרגיה. הפרשנות שלו מבוססת על אחידות למן הצליל הראשון החותר אל המטרה שהיא הפרק האחרון של הסימפוניה.צליל התזמורת מגובש ומלא. נעם שריף הנהיג את ארבע מאות חברי המקהלה ביד ברזל והביאם לסדר מופתי ולפסגה של שמחה סוחפת.
הקהל קם על רגליו בתשואות ובצעקות בראבו תחת שמי הלילה הכהים בחצר הטירה המוארת באור יקרות. Mannheimer Morgen, Monika Lanzendoerfer, 21.7.2007 תשואות סוערות לאורחים מישראל.
הסימפוניה התשיעית של בטהובן בפסטיבל מאנהיים: נעם שריף ניצח על התזמורת הסימפונית חיפה וחמש מקהלות. התזמורת הסימפונית חיפה הוכיחה עצמה כגוף מלוכד עם סקצית מיתרים בעלת צליל גדול ושירתי, כלי עץ וירטואוזים וכלי מתכת מגובשים. שריף הינו מייסטר מנוסה מאוד אשר האיר את הארכיטקטורה הענקית של התשיעית של בטהובן תוך שליטת על ריבונית על כל השכבות והצורות והוביל את גוף הביצוע הגדול ביד בטוחה. Die Rheinpfalz, Gabor Halasz, 21.7.2007
אחווה גרמנית-ישראלית.
בטהובן: סימפוניה תשיעית עם התזמורת הסימפונית חיפה בפסטיבל מאנהיים. ביצוע סוחף ומרתק של התזמורת הסימפונית חיפה ומקהלות מהאזור בהנהגת המנהל המוסיקלי המלחין והמנצח נעם שריף. המנצח הבין בצורה מושלמת כיצד להוביל את הסימפוניה בזרימה בלתי פוסקת כמו בנהר גדול והשיג בכך מתח עצום. ביצירתו של שריף הפגינה התזמורת וירטואוזיות כמו גם צליל יפה ומלא חושניות.
Rhein-Neckar-Zeitung, Rainer Koehl, 21.7.2007

תאריך:  22/07/2007   |   עודכן:  22/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il