בעקבות הצלחת מהדורת הבקבוקים הורודים של מי עדן, שהושקו לפני מס' חודשים, החליטה החברה, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, להשיק מהדורה מיוחדת, נוספת, של בקבוקים אישיים (1/2 ליטר) בצבע ורוד ובסימן אהבה. ההשקה תגובה בקמפיין בהשקעה של 1.2 מיליון ₪.
הבקבוקים הורודים, המיועדים בעיקר לקהל נשי, בכל הגילאים, ישווקו במהלך חודשי הקיץ הקרובים במהדורה מיוחדת במגוון נקודות המכירה ברחבי הארץ, כשחלק מהכנסות הפעילות יועברו כתרומה לארגון וראייטי ישראל.
את בקבוקי הסדרה המעוצבים יעטרו 6 תוויות ייחודיות, שעוצבו, גם הפעם, באופן שונה משפת מותג מי עדן והן כוללות: סמלים וביטויים מעולם האהבה והזוגיות.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הצלחת הבקבוק הורוד הולידה סדרת בקבוקים נוספת שכולה אהבה, אשר עוצבה במיוחד לנשים, בכל הגילאים, מעניקה להן, מעבר לחיזוק אורח החיים הבריא, גם ערכים של אופנתיות וייחודיות, זאת עם ערך הנתינה לארגון כל כך חשוב כמו וראייטי ישראל!".
את הסדרה הורודה ניתן, כאמור להשיג במגוון רחב של נקודות מכירה ברחבי הארץ במהלך החודשיים הקרובים, עד גמר המלאי.