אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז, הודיע על מתיחת מותג בגדי הים המצליח בננה לתחום ההלבשה התחתונה עם המותג "בננה בלו". היקף ההשקעה במהלך כ-1.5 מיליון ₪.
מתיחת המותג "בננה" להלבשה התחתונה תכלול קו תחתונים אשר מעוצב בקו צעיר ושובבי הכולל 18 הדפסים מיוחדים בגזרות מיני וחוטיני. קו התחתונים ישווק במארזים מיוחדים ושקופים בשלישיות.
אמיר הברפלד, מנכ"ל חברת אקספוז מסר "חברת אקספוז נכנסה לפני כשלוש שנים עם המותג בננה לשוק בגדי הים לצעירות. במסגרת החדירה לשוק תפס המותג חלק נכבד משוק בגדי הים ומהווה כיום שחקן מרכזי בקטגוריה (40% מנתח השוק). עם הצלחת המותג ראינו במתיחת המותג לקו ההלבשה התחתונה, מהלך מתבקש על מנת לאפשר ללקוחותינו הנאמנים מגוון רחב של הלבשה תחתונה עם קו צעיר וייחודי".
עוד מסר, "אנו צופים כי בעקבות השקת המותג החדש "בננה בלו" בתחום ההלבשה התחתונה נהפוך לשחקן מרכזי בתחום".
השקת המותג החדש תלווה בקמפיין מודעות עיתונות ושלטי חוצות.