X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה לעיתונות
▪  ▪  ▪

חברת אסטורנו, משיקה את אתר האינטרנט הראשון בישראל המעניק כלים לניהול תהליכי קבלת החלטות באשראי באמצעות עבודה בסביבה מקוונת. האתר מאפשר לכל בעל חשבון בנק, פרטי או עסקי, לבצע בקרה על חיובי הריבית בחשבון העו"ש, לבחון חלופות אשראי שונות ולהעצים את ההחלטות באשראי בנקאי בחשבון העו"ש.
מערכות אסטורנו מושקות ברקע המגמה ההולכת וגוברת בארץ ובעולם להגברת השליטה והשקיפות במערכות הבנקאיות. מומחים בתחום צופים כי בשנים הקרובות יתעצמו מגמות אלה וצרכני אשראי ידרשו עוד ועוד כלים לצורך שליטה על פעולותיהם הבנקאיות, בייחוד כלים בסביבת עבודה אינטרנטית.
בארץ, בהתערבות בנק ישראל, הוגבלה לאחרונה משיכת היתר החריגה מחשבונות העו"ש, הגבלה שמטרתה בין היתר להגביר את מידת המודעות של צרכני האשראי לניהול חשבונם. הפתרונות שמציעה אסטורנו יאפשרו לראשונה לצרכני אשראי ליישם כלי ניהול בנקאיים מלאים ויאפשרו תמיכה טובה בתקנות בנק ישראל.
הטכנולוגיה החדשנית של אסטורנו פותחה על ידי אנשי מקצוע בתחום הבנקאות, ומאפשרת להטעין גיליונות אקסל של דפי בנק לסביבת אינטרנט לצורך ניתוח פעילות האשראי בחשבון. משמעות הדבר היא כי כל בעל חשבון בנק, פרטי או עסקי, יכול לבצע חישובי ריבית שונים על תנועות הבנק בחשבונו באמצעות האינטרנט, מכל מקום ובכל זמן ובתוך מספר שניות.
"אסטורנו גאה להיות חלוצה בתחום השירותים הממוחשבים לניהול החלטות באשראי בסביבת בנקאות מקוונת. באמצעות אסטורנו יכולים מקבלי החלטות ליישם כלים לתכנון ובקרה על פעילות האשראי של החברה, לבחון יותר חלופות ולשפר את ביצועיהם הפיננסיים" אומר דורי איזנבנד, מנכ"ל משותף בחברת אסטורנו. "אסטורנו מעניקה לבעלי חשבונות עו"ש שולחן עבודה מקוון, ידידותי ונוח לתפעול, המאפשר להם לצרוך את הידע הבנקאי הנדרש וליישמו באמצעות כלים טכנולוגיים. כל זאת לצורך הוזלת עלויות המימון ושיפור ביצועיהם הבנקאיים".
הפעלת המערכות באתר מתבצעת באופן עצמאי על ידי המשתמש, באמצעות רכישת דמי מנוי תקופתיים. כל בעל חשבון בנק יכול לייצור לעצמו סביבת עבודה אישית לצורך עבודה עם המערכות באתר. לרשות המשתמש הדרכות מקוונות המאפשרות למידה עצמית הן לצורך הפעלת המערכות באתר והן לצורך רכישת ידע ומושגים בסיסיים בנושא ניהול אשראי בחשבון עו"ש.

תאריך:  02/08/2007   |   עודכן:  02/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il