X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם NO PROBLEM
▪  ▪  ▪

NO PROBLEM, המפעילה מוקד שירות אינטראקטיבי וחדשני ובפריסה ארצית המספקת לציבור הצרכנים בישראל את מאגר בעלי המקצוע הטובים והאיכותיים בתחומם, מעלה לראשונה מחר (ג') קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG שיעלה תחת הסלוגן "כשאתה בוחר בעל מקצוע מהמדריך לך תדע על מי תיפול".
היקף הקמפיין הראשוני מוערך בכ-600 אלף דולר.
זאת, בהמשך לקמפיין הרץ מזה כחודש ברדיו הארצי והמקומי וכתגובה לקמפיין הנוכחי של דפי זהב. מהחברה נמסר כי היקף הפרסום השנתי של NO PROBLEM הוא מעל 2 מיליון דולר ובהמשך מתוכנן גם להעלות שילוט חוצות וקמפיינים טלוויזיוניים נוספים.
במסגרת הקמפיין הראשוני בטלוויזיה יוצגו סרטונים משעשעים המציגים סיטואציות מוכרות ואמיתיות עם בעלי מקצוע מפוקפקים ולא מקצועיים. הקמפיין מדגיש את הצורך בשירות של NO PROBLEM המספקת שירותי איתור סינון ומיון של בעלי מקצוע האיכותיים, הטובים והאמינים ביותר.
"בהמשך למחקרים שנעשו על-ידי החברה באמצעות מכון המחקר "הגל החדש" לפיו מסתבר כי למרבה ההפתעה, אחוז משתמשי המדריכים ואינדקסים לאיתור בעלי המקצוע אינו עולה על 14% וזאת כי קיים חוסר אמון מהותי בקרב הלקוח הישראלי בבעלי מקצוע ונותני שירות הנתפסים כ'חאפרים'.
חוסר אמון זה אינו מקבל מענה הולם דרך כל מדריכי הסיווגים השונים, שכמובן אינם מפעילים כל סינון מקצועי וגודל המודעה נקבע רק לפי גובה התשלום. איתור בעלי מקצוע במדריך מהווה סוג של הימור שאינו מקובל עוד על הצרכן הישראלי", כך מסר דניאל שקד, מנכ"ל NO PROBLEM.
"עוד מסתבר" מוסיף שקד "כי הרוב המכריע של משתמשי המדריכים הינם מהפריפריה של ישראל והשימוש האמיתי נעשה לצרכי איתור מספרי טלפון וכתובות של שמות עסקים הידועים לצרכן מראש".
"חשוב לי לציין שככל שלמדנו להכיר את התחום הזה יותר, פגשנו עוד ועוד בעלי מקצוע ישרים, הגונים ואמינים. היום אני יכול להבטיח לכל לקוח המתקשר למוקד הטלפוני או דרך האתר שלנו לקבל חוויית שירות מהנה וביטחון באיכות השירות של בעל המקצוע המגובה באמצעות חברה רצינית כמו שלנו".
יש להדגיש כי NO PROBLEM מתחייבת לספק טיפול מיידי בתלונה ובמידת הצורך אף מימון עלות תיקון התקלה באמצעות בעל מקצוע חלופי. זאת על-מנת להבטיח ללקוח את איכות השירות הגבוהה ביותר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר.
קמפיין זה ממשיך לבסס את מהלך המיתוג מחדש של NO PROBLEM שהחל לפני חודש, זאת לאחר שעד כה היה השירות מזוהה תחת שירות EasyCall. שינוי שם החברה ל-PROBLEM NO, נבחר בעקבות סקרים ומחקרים מקיפים שנערכו אשר הצביעו על הצורך לשנות את השם ולהתאימו טוב יותר לדרישות קהל הצרכנים. השם החדש מדגיש את יכולתה של NO PROBLEM לספק פתרון מלא וכולל לבעיה הקשה שבאיתור בעלי מקצוע איכותיים, טובים ואמינים ביותר.
קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית NO PROBLEM - חגית אציל-כהן
משרד פרסום - ראובני פרידן IPG
סמנכ"ל לקוחות - הגר גרוס
סמנכ"ל קראייטיב - בועז להב
מנהל קריאייטיב - נועם גזית
סמנכ"ל פיתוח עיסקי - רותם שביט
צוות קראייטיב - אילן לוין, יסמין קורן, אליעד פרידמן
מנהלת הפקה - אפרת ארליך
סופרוויזרית - אלונה דקל
תקציבאית - אפרת נר גאון
חברת הפקה - אייל גפן
במאי - רני כרמלי
מנהל לקוחות מדיה יונייטד - צחי מנצור
אודות NO PROBLEM
NO PROBLEM מפעילה שירות חדשני ובפריסה ארצית המספקת לציבור הצרכנים בישראל את מאגר בעלי המקצוע הטובים והאיכותיים בתחומם.
    ההתקשרות עם מוקד השירות מתאפשרת במגוון אפשרויות בהתאם לנוחיות הלקוח - באמצעות שיחת טלפון (עלות שיחה מקומית בחיוג
  • 5106), דואר אלקטרוני דרך אתר האינטרנט (www.noproblem.co.il) או בשיחת צ'ט אינטראקטיבית עם נציג השירות - וכל זאת ללא תשלום מצד הלקוח ו-24 שעות ביממה.
מאגר בעלי המקצוע של NO PROBLEM כולל סיווגים בעשרות תחומים שונים ותחתיו רשומים מאות בעלי מקצוע בכיסוי ארצי מלא. בעלי המקצוע עברו תהליך סינון קפדני הכולל בדיקת שביעות רצון מדגמית של לקוחות העבר שלהם וכן איסוף כל התעודות המקצועיות הרלוונטיות לתחום עיסוקם.
סיווגי מקצוע כוללים תחומים שונים - החל משיפוצים, אינסטלציה, טכנאי מחשבים ועד סוכני ביטוח, יועצי מס, צלמי אירועים, ליצנים ועוד. NO PROBLEM מתחייבת לספק טיפול מיידי בתלונה ובמידת הצורך אף מימון עלות תיקון התקלה באמצעות בעל מקצוע חלופי. זאת על-מנת להבטיח ללקוח את איכות השירות הגבוהה ביותר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר.

תאריך:  06/08/2007   |   עודכן:  06/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il