הבצפר והקו לסיוע לנפגעי תקיפה מינית מעלה לשידור בימים אלה סרטון פרסומת שהופק על ידי בוגרי הבצפר. לערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 .
ורד בטש סמנכ"ל הבצפר "בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה. הפיק סידרה שנייה של סרטי פרסומת לקו לסיוע לנפגעי תקיפה מינית. עד עתה מעולם לא עלה קמפיין לנפגעים בנים לקו הסיוע שהוקם לפני כשלוש שנים. בוגרי הבצפר הפיקו את הסרטון בעזרה גדולה של גורמים מובילים בתעשייה"
זו הפעם השנייה שהבצפר מעלה קמפיין לקו הסיוע לנפגעי תקיפה מינית הראשון עלה בנובמבר 2005 עם סידרה הקוראת לחברה לנקוט עמדה חיובית ותומכת כלפי נפגעי תקיפה מינית ומאשימה את החברה בהתעלמות מהתופעה ההופכת אותה לשותפה לדבר עבירה.
הסרטון הנוכחי החדש שעלה קורא לנפגעי תקיפה מינית לא להיות לבד עם תחושות הכאב והבושה ולהניע אותם לפנות למרכז הסיוע על מנת לקבל תמיכה.
עוד מוסיפה ורד בטש "תחום הפקת הפרסומות צובר תאוצה מדי שנה, וזקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. מדי שנה מופקים בארץ כ-2000 סרטוני פרסומת. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשייה. חשוב להזכיר שבוגרי הבצפר זכו בקקטוס הזהב, בסרט שהפיקו לער"ן בקטגורית קהילה לשנת 2006."
רקע: בארץ פועלים 10 מרכזי סיוע לנפגעי תקיפה מינית. מטרת המרכזים- סיוע מיידי לכל מי שנפגע/ה מאלימות מינית. המרכזים מעניקים סיוע נפשי ומעשי לנפגעים ולמקורביהם. הסיוע ניתן באמצעות קווי חירום הפועלים 24 שעות ביממה ומאוישים ע"י צוות מתנדבים שעברו הכשרה מקצועית במקום. הם מקיימים פגישות אישיות עם הנפגעים ומפעילים קבוצות תמיכה. במידת הצורך הם מלווים את הנפגעים לבדיקות רפואיות ולייעוצים משפטיים.