"קלוגס", יצרנית הדגנים מספר 1 בעולם, מביאה את בשורת הבריאות לצרכני הדגנים, ממשיכה לעודד צריכת דגנים בריאים ודלי שומן מבלי להתפשר על הטעם ועולה בקמפיין טלוויזיה חדש.
הקמפיין יעלה במהלך חודש אוגוסט ויכלול סרטון טלוויזיה אשר ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחרית. בסרטון, נראית אישה צעירה עושה ג'וגינג בשכונה ומדמיינת את ראשיהם של החולפים על פניה בצורת פירות אדומים. היא מגיעה הביתה וכמובן אוכלת קערת ספיישל K בתוספת פירות. הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "טעמים חדשים לגזרה שלך".
בנוסף, מתקיים שיתוף פעולה בין קלוגס לסטודיו C. במסגרת השת"פ יינתן חודש מנוי חינם לקורסי חיטוב ועיצוב/יוגה נשית או הליכה מודרכת בסטודיו C בקניית 2 אריזות ספיישל קיי (על כל טעמיו). ההשקה תלווה במבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק השונות.
שלושת הטעמים, ספיישל קיי קלאסי, ספיישל קיי פירות אדומים, ספיישל קיי אפרסק ומשמש בסדרת קלוגס ספיישל קיי תוכננו במיוחד עבור נשים ומכילים פחות מ-2% שומן במנה, מעט קלוריות באופן יחסי ולפחות 44% מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים מקבוצה B, חומצה פולית, וויטמין C, ו-22% מהצריכה היומית המומלצת של ברזל.
סדרת קלוגס ספיישל קיי פונה לנשים המודעות לבריאותן ומראה גופן, בעלות גישה חיובית ומאוזנת באשר להרגלי התזונה שלהן ומעוניינות לשמור על גזרה מבלי לוותר על הטעם.