חברת קרביץ עסקים, המתמחה בשיווק ציוד משרדי והיקפי למוסדות, לחברות ולארגונים, יוצאת השבוע במסע פרסום רחב, בתקציב כולל של 350 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום אקספרט.
הקמפיין יכלול מודעות צבע בעיתונות עסקית, במגאזינים, וכן מסע קד"מ רחב הכולל: דיוור אישי של חבילות ממוענות לבכירים בחברות המובילות במשק. החבילה כוללת מצגת הדגמה של תוכנת ניהול התקציב האינטרנטית "CLICK&SAVE". באמצעות הפעילות בתוכנה זו חברת קרביץ עסקים מחויבת לחיסכון של 18% בהוצאות הציוד המשרדי.
אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים, מסר כי: פעילות הלקוחות עם תוכנת ניהול התקציב האינטרנטית CLICK&SAVE כבר בשימוש בקרב מרבית החברות ביניהן, בנק אוצר החייל, סלקום, בנק הפועלים, צ'מפיון ועוד.
עוד מסר יקר כי מטרת הקמפיין של "קרביץ עסקים", למצב את החברה כמציעה ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מחד וחסכוניים מאידך.
הסיסמא שתוביל את הקמפיין: כל המשרד בקליק אחד.
קרביץ עסקים מקבוצת קרביץ, המגלגלת מחזור של 180 מיליון ש"ח בשנה הינה החברה המובילה כיום בתחומה בישראל.