ליהי אלון נבחרה להוביל את קמפיין החורף של רשת נעלי מרקו. אלון נמנית על עשר הדוגמניות המובילות בארץ, זכתה פעמיים בתואר דוגמנית השנה של ישראל ומככבת בכל רשימות המתלבשות הטובות ביותר. אלון היא בעלת מותג אופנת נשים בעיצובה ובקרוב תשתתף בתפקיד טלוויזיוני בסדרה החדשה של אדיר מילר בערוץ 2. עבור הובלת הקמפיין תקבל 50 אלף דולר.
קמפיין החורף של נעלי מרקו יעלה בהשקעה של חצי מליון שקל ויכלול קטלוגים, מודעות בעיתונות, אינטרנט, פוסטרים בנקודות המכירה ושלטי חוצות. רשת נעלי מרקו, בבעלות משפחת כהן, צמחה בשנים האחרונות והפכה לרשת נעליים מובילה בישראל בפריסה ארצית. במהלך 2007 הרחיבה החברה פעילות ופתחה סניף ראשון ברשת חנויות נעלי ילדים מרקו קידס.
לדברי ניסים כהן, מנכ"ל הרשת: "הפעילות השיווקית של הרשת צומחת באופן טבעי עם הגדילה וההתרחבות בפעילות החברה. הרשת גדלה משמעותית בשנתיים האחרונות והחיבור עם ליהי אלון, מהדוגמניות הבולטות והמצליחות בארץ, נושא עמו בשורה לעונה אופנתית ומוצלחת".