X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת פלאפון חתמה עם חברת לב גרופ מדיה המייצגת הבלעדית של חברת וורנר מיוזיק אינטרנשיונל בישראל, מחברות המוזיקה הגדולות בעולם, על הסכם לשיווק תכני מוסיקה בינלאומיים. במסגרת הסכם זה ולראשונה בישראל, תשיק פלאפון מגוון תכני ומוצרי מוסיקה בינלאומיים, בהם 4 ערוצי מוזיקה חדשים ותכנים של האמנים המובילים של וורנר מיוזיק, בהם: מדונה, רד הוט צ'ילי פפרס, גרין דיי, שון פול ועוד.
מחברת לב גרופ מדיה, המייצגת הבלעדית של וורנר מיוזיק בישראל, נמסר כי, "שיתוף הפעולה עם פלאפון הוא צעד משמעותי ראשון לקראת העמקת השיווק של תכני המוזיקה העשירים של וורנר בצינורות הניו-מדיה, בהתאם לחזון של וורנר שעומדת בחוד החנית העולמי של קידום שיווק תכנים מוזיקליים במדיות חדשות. ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בשימוש במכשירים סלולריים ובאינטרנט ואנו מאמינים שהיא יכולה וצריכה להיות גורם מוביל גם בצריכה חוקית של מוסיקה בצינורות אלה ".
וורנר מיוזיק אינטרנשיונל, היא מחברות המוזיקה הגדולות והמובילות בעולם ומחזיקה בקטלוג רב-שנים מיוחד ועשיר, הכולל לייבלים כמו:Atlantic ,Warner Bros Records ,Rhino. האמנים המיוצגים ע"י החברה משקפים קשת מוזיקלית רחבה (רוק, היפ-הופ, מוסיקה אלקטרונית, ג'אז, בלוז, ועוד), ביניהם: לד זפלין, גרין-דיי, מדונה, לינקין פארק, רד הוט צ'ילי פפרס, R.E.M, מיי כמיקל רומאנס, שון פול, פאף דדי, THE DOORS, ג'וני מיטשל, ארת'ה פרנקלין, ריי צ'ארלס, טרייסי צ'פמן, פיל קולינס, קרייג דייויד, מיסי אליוט, THE CORRS, אלאניס מוריסט, פרנק סינטרה, ניל יאנג, ועוד.
שוק המוסיקה הסלולרית בישראל הוא אחד השווקים הצומחים בתחום התוכן הסלולרי, אשר גלגל בשנת 2006 כ-90 מליון שקל מתוך כ-350 מליון שקל שגלגלה תעשיית המוסיקה בסך הכל וצפוי השנה להגיע ל135 מליון ₪. כמות השימושים במוצרי המוסיקה של פלאפון בדור ה-3 עומדת על למעלה מ-500 אלף שימושים בחודש, כאשר סינגל מוביל בפלאפון מגיע גם ל-25 אלף הורדות.
פלאפון השיקה השנה פורטל מוסיקה חדש ומשודרג בדור ה-3 המציע גישה נוחה חדשנית ועדכנית לתכני המוסיקה העשירים של פלאפון. הפורטל כולל את הרפרטואר העשיר המגוון ביותר בתחום הסלולר העומד על כ-20,000 מוצרי מוסיקה: קליפים, קליפטונים שירים בעברית ולועזית, ז'אנרים כגון מוסיקת שנות ה-90, מוסיקת מועדונים, מוסיקה שחורה ועוד, וכן טרוטונים. עולם המוסיקה החדש של פלאפון מציע חלוקה נוחה לפי תחומים: עברית ולועזית, ז'אנרים כגון מוסיקת שנות ה-90 או מוסיקת מועדונים, ספיישלים מיוחדים ולראשונה גם דפי אמן המרכזים את כל מגוון התכנים הקיימים לכל אמן (שירים, קליפים, טרוטונים, קליפטונים, הופעות חיות ואלבומים).

תאריך:  05/09/2007   |   עודכן:  05/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איה שפי
- הודעה מטעם
מנחם גרנית
- הודעה מטעם רשות השידור
ניבה תדמור
- הודעה מטעם SPL
שרון קביליו
משה אליעד מונה למזכיר עמותת אדמתי    אליעד משמש גם כיו"ר האגודה השיתופית בצרה וכחבר מזכירות האיחוד החקלאי
- הודעה מטעם בנק לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il