X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האולמרטים לא מתעסקים בעבודה הסיזיפית, האינסופית, המתישה, של הגנה על האזרח ושמירה אמיתית על החוק, כי הפשע המאורגן, הסכינאים, ועברייני הבניה הבלתי חוקית אינם אויבים, הם לא מסכנים את האולמרטים בכלל
▪  ▪  ▪

כשמגיע זמן האולמרטים, זוטות, כמו טובת העם, האומה, המדינה ובכלל- העתיד, מתגמדות מול קדושת השרידות האישית.
המצע, האידיאולוגיה של אולמרטים, הם האולמרטים. להיות בחגיגה- לאכול מהעוגה, לאכול הרבה, לאכול הכול. כשמגיעים האולמרטים לשלטון, יש חשיבות לאומית לקשר בעניבת המשי, לקבלת הפנים באירופה והשטיח האדום של קונדוליזה בוושינגטון. אלו דברים חשובים מאוד- אפילו חשובים יותר משטויות כמו הר הבית או עם ישראל.
עבור האולמרטים, עם ישראל הוא שקוף/לא חשוב/פרה חולבת/עדר מצביעים/מחק את המיותר. יש תומכים ודאיים, יש תומכים בפוטנציה, יש מתנגדים ויש אויבים. את התומכים הוודאיים מקרבים, מפנקים במשרות, בכסף ובחוזים ממשלתיים. לתומכים בפוטנציה קורצים ומבטיחים.
לאולמרטים יש אויבים קיומיים.
האויבים האלה הם לאו דוקא אויבי האומה ישראלית.
האויבים האלה נמצאים בפנים.
האויבים של האולמרטים עלולים לגזול מהם את השלטון ואת מנעמיו.
האויבים של האולמרטים עלולים לגזול מהם את המושב הרך והנעים בכנסת.
האויבים של האולמרטים מסוכנים מאוד לשרידותם של האולמרטים.
ההתיחסות של האולמרטים לפלשתינים נקבעת על-פי יועצי התקשורת. הפלשתינים הם גורם שניתן לשחדו בנדל"ן, לפתותו, אבל אסור להרגיזו כי עושים מהומות, זה רע לסקרים. הם התחילו להלשין בהאג על כל הרוג וזה מפריע לבלות סופי שבוע באירופה עם האשה.
היועצים של האולמרטים כבר מטפטפים לנו, שהחמאס הופך להיות פודל כמו המפד"ל. בטלוויזיה כבר הפכו את אדום הזקן לחרצוף דמוי ג'ודי מוזס שלום ואפילו קצת חמוד ממנה.
מדי פעם אפשר לשלוח יחידות עילית להרוג "פעיל ג'יהאד איסלאמי", או לחסל מחרטה בעזה, או אפילו להשמיד בפצצה חכמה שעולה 2 מיליון דולר סובארו ליאונה 82 עם 3 פועלי בנין עזתיים ולהפיץ עליהם דיבה, שהם "פעילי טרור", זה עושה טוב לסקרים. והילדים של האולמרטים ממילא לא משרתים בצבא- פריירים אחרים מתים בשבילם.
האולמרטים לא מתעסקים בעבודה סיזיפית, אינסופית, מתישה, של הגנה על האזרח ושמירה אמיתית על החוק. האולמרטים לא נלחמים בפשע המאורגן - (למה להסתבך? הם נלחמים חזרה ואפילו נוקמים הם מתוחכמים, חמקמקים, עשירים). האולמרטים לא נלחמים בסכינאות (השתגעתם? שהשוטרים יבלו שישי שבת במרדפים אחרי בני תשחורת?).
האולמרטים לא ממגרים את הבניה הבלתי חוקית האדירה של הערבים המקומיים (אי אפשר עליהם, הם זורקים אבנים, יורים, משתוללים, דורשים ועדות חקירה, מח"ש, ועדות אור, הם חזקים בתקשורת, למה להסתכן?).
האולמרטים לא מתעסקים בעבודה הסיזיפית, האינסופית, המתישה, של הגנה על האזרח ושמירה אמיתית על החוק, כי הפשע המאורגן, הסכינאים, ועברייני הבניה הבלתי חוקית אינם אויבים, הם לא מסכנים את האולמרטים בכלל.
עם ישראל שקוף בשביל האולמרטים כבר אמרנו? כמה הרוגים, כמה ילדים שנדקרים ביום שישי בערב, כמה זקנות שנרצחות, אדמות מדינה שנשדדות, בניה בלתי חוקית, לא בדיוק בסדר היום, לא ממש פוגע אישית באולמרטים. עם ישראל בקושי מדגדג לאולמרטים את קצה עניבת המשי.
ובכלל, למה להילחם בפשיעה אם אפשר, בלי להיסתכן בעבירה על חוקי מימון המפלגות, לעשות טלנובלה של משטרה? סרט פעולה, על משטרה ופרשים ותקשורת שמענגת, מלחכת, את האוזן האולמרטית? 7000 שוטרים בשחור, מסתערים כאיש אחד, על עולם הפשע, אנשי החוק מפצחים ראשים של פושעים, מזל לאולמרטים, יש מתנחלים!
וברקע תקשורת מטיפה ארס, ארס ותהילה. אם לא היו מתנחלים לפצח להם את הראש עוד היו צריכים להמציא כאלה. הנכס המניב ביותר של האולמרטים הם המתנחלים. היהודים תמיד היו נכס משובח, שסתום משובח לפריקת לחצים ולהסחת הדעת. ברוסיה הצארית היה סטיקר כזה: "הכה ביהודים הצל את רוסיה".

תאריך:  05/02/2006   |   עודכן:  05/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
האם החמאס הוא בר שיח. בשלב זה הדבר נראה לא ריאלי, אך בפוליטיקה, מי יודע מה יילד יום. הבעיה כרגע היא יותר, פנים פלשתינית. מי שצריך להיות מודאג הוא החמאס, לא ישראל
מוטי שפירא
גם העמדתו לדין של צחי הנגבי (אם תהיה) לא תשנה את תרבות המינויים הפוליטיים. הנושא מושרש עמוק בתוך השירות הציבורי - ולא נראה שהממשלה עומדת לעקור אותו
מאיר גז
כאשר אנו באים להשפיע על עתידנו באמצעות הבחירות הקרובות יש לחשוב על הטווח הארוך- על ילדינו. יש לחשוב בצורה אסטרטגית ולא טקטית, במחשבה ארוכת טווח ולא קצרת מועד, במחשבה כוללת ומקיפה ובניתוח עמוק ולא בשליפות מהמותן
זאב דסברג
אורי נטע
הצעה לשיפור הדמוקרטיה הקורסת: איך להפוך שרלטן נולד, או נוכל נולד ל"כוכב נולד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il