X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

כנראה שתועמלני העבודה לא מכירים את האזהרה כי מי שיש חמאה על ראשו שלא יסתובב תחת השמש הקופחת. לכן הקמפיין החדש שלהם נגד השחיתות בקדימה נראה כה נלעג ומגוחך, בבחינת "הפוסל במומו פוסל".
העבודה, מפלגה טהורה וישרה מאין כמותה, המורכבת מל"ו הצדיקים כמו עמיר פרץ שעסקניו נחקרים בימים אלה בחשד של זיופים בפריימריז הקרוי "ליל הארגזים", או ח"כ, לשעבר, סלאח טריף שהורשע בעבירות של מתן שוחד, מרמה והפרת אמונים, שלא לדבר על זכות השתיקה של השר יצחק הרצוג, בחשדות לעבירות על חוק מימון מפלגות, במסע הבחירות של אהוד ברק וכו'.
ומנגד קדימה, שהולדתה בחטא, עם יותר מ-40 המנדטים שלה (משום מה) בסקרים, שבכיריה כולם זכים וטהורים ובראשם אהוד אולמרט, מ"מ ראש הממשלה הזכור לטוב מימיו הטובים עם הקבלן דודי אפל בפרשת האי היווני, קשריו עם אילי הון כמו משפחת דנקנר, האיש שהיה הנוסע המתמיד של עיריית ירושלים, צדיק נוסף הוא השר צחי הנגבי הממתין למשפטו אחרי הבחירות, ח"כ לשעבר עמרי שרון שהורשע אף שחרף נפשו במלחמה על שמירת הטבע, שני דגי הרקק חברי הכנסת אלי אפללו ורוחמה אברהם, שטסו לאירופה על הארגזים המעופפים של "אגרסקו".
לא שכחנו כמובן את הליכוד עם קופת השרצים שלו: כמו חברי הכנסת נעמי בלומנטל שלשונה דבקה לחיכה עם זכות השתיקה המפורסמת, מיכאל גורלובסקי הזכור מההצבעה הכפולה, ועמיתו יחיאל חזן שחיפש את המוח בחשכת מחסני הכנסת.
וש"ס, שבכיריה עושים מאמצים בלתי נלאים להיות בכותרות, כשאחרון חביב הוא ח"כ שלמה בניזרי, שהיועץ המשפטי מני מזוז הגיש נגדו כתב אישום חמור ביותר, שיש האומרים שהוא כבד יותר מזה של אריה דרעי.
שלא לדבר על הניצול לרעה של חסינות הח"כית ענבל גבריאלי הקטינה, המתגוררת עדיין בבית אביה, עליו הקרינה את חסינותה. או גלעד שרון שעליו הוקרנה חסינות אביו בחוות השקמים מקום בו נבצר מחוקרי המשטרה לפשפש אחרי מסמכים וקלטות לוהטות.
בקיצור, אלו נבלה ואלו טרפה: ואנחנו הפראיירים משלמי המיסים, המממנים בעמלנו את השחיתות המשתוללת, הפכנו לכהי חושים ושרויים בתרדמת עמוקה בשל מטר החשדות, ההאשמות, החקירות, וההרשעות הנוחתות חדשות לבקרים על ראשיהם של נבחרינו- אולם ניתן למצוא נחמה בכך כי עדיין לא כלו כל הקיצין, משום שבכירי הרופאים מגלים לנו ההדיוטות, כי השחיתות עדיין "במצב קשה אך יציב".

תאריך:  07/02/2006   |   עודכן:  05/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מיכאל יוסף
מפלגת קדימה מציגה עמדות כלכליות-חברתיות מתונות המבטיחות את המשך פיתוח ושכלול התחרות בשוק החופשי, אך עם זאת מצליחה לגלות רגישות חברתית ולא לוותר על מתן סיוע ותמיכה לאוכלוסיות החלשות במדינה
דוד אלהרר
גלי צבי-ויס
נורית פלג - סופרת נוער בדרך להגשמה
דוד מלמד
במסורת הדתית משמש המונח "פנים חדשות" לתיאור אדם שלא היה נוכח בחתונה והוזמן להשתתף בסעודת "שבע ברכות". באחרונה משתמשים במונח זה לתיאור פוליטיקאים המביאים עמם חידוש, אולם לא תמיד מדובר בפנים חדשות באמת
שאול אריאלי
עוד מהלך חד-צדדי ישחק לטובת החמאס. צריך לחזק אופוזיציה מתונה ברשות ולהציג לפלשתינים אלטרנטיבה שפויה להסדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il