החל מהיום (יום א, 23.9.07) תחל בזק בפעילות פרסום וקד"מ ברשת קולנועי לב, פעילות שמטרתה להגביר את מודעות הציבור לעובדה כי תעריפיה הוזלו, והם עתה הזולים ביותר אי פעם.
במהלך 3 החודשים הקרובים תוקרן בבתי הקולנוע של רשת לב הפרסומת של 5 אג' לפני הקרנת הסרטים. מדובר בפרסומת של הבחורה שמחופשת למטבע של 5 אג' שאיש אינו חפץ בה - עד שמתברר ששיחה בטלפון עולה פחות מ 5 אג' לדקה.
בנוסף, יחלקו בקופות של הרשת לכל הרוכש כרטיס מטבעות שוקולד של 5 אג', הממותגים בסלוגן "5 אגורות זה לא כסף קטן" יחד עם גלויות המסבירות את הרציונאל שמאחורי התעריפים החדשים.
פעילות זו המאפשרת מגע בלתי אמצעי עם צרכני התקשורת, הינה פן נוסף בקמפיין המקיף שבזק השיקה באחרונה, בכיכובו של מטבע 5 אגורות.
כזכור, בתחילת חודש יוני הוזילה בזק את תעריפיה, עד לרמתם הנמוכה ביותר אי פעם. בסך הכל ירדו תעריפי בזק בשבע השנים האחרונות ב40%.
"הטמעת הנושא בקרב הציבור, היא מלאכה לא פשוטה ולוקחת זמן. עם זאת, אין ספק שהמסר מתחיל לחדור. יותר מבעבר - הציבור מודע לכך ששיחת בזק היא דרך התקשרות זולה מאד ושאם יזכרו עובדה זו כשהם מחייגים בטלפון - הם יחסכו לעצמם נתח משמעותי מהוצאות התקשורת המשפחתיות", אמר לקראת הפעילות הייחודית רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק.