X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קדימה רצה ריצת אמו"ק לזרועות החמאס, גם אם שריה עדיין מצהירים שלא יידברו איתו מי שדוגל ב"חזון" של 2 מדינות ממערב לירדן, ובבחירות דמוקרטיות ברשות הטרור הפלשתינית, ממילא יצטרך להידבר עם מי שנבחר שם
▪  ▪  ▪

שריה של ממשלת שרון-אולמרט יוצאים מגדרם כדי לגנות את רוסיה, צרפת והמדינות שתבואנה בעקבותיהן על נכונותן להידבר עם החמאס, המוגדר כארגון טרור. הצהרותיהם נוגדות הן את ה"הגיון" והן את המדיניות של אותה ממשלה עצמה.
ממשלות ישראל, מאז ממשלת אוסלו ב-1993 ועד ממשלת הטרנספר ב-2005-6, דבקות בקונספציה השגויה כאילו יש הבדל בין 2 סוגי טרוריסטים:
א. טרוריסטים "טובים" (הרוצחים ערפאת, ראג'וב, דחלאן ודומיהם ושליחיהם, ומכחיש השואה אבו-מאזן), שאיתם מותר לדבר, ומותר לסייע להם, לממן אותם, לחמש אותם, לגרש למענם יהודים, למסור להם שטחים, להעלים עין מפיגועיהם, לפטור אותם מסיכולים ממוקדים, להתנהג איתם בכפפות משי - הכל כדי לאפשר להם להקים מדינת טרור לצד ישראל בתחילה ועל חורבותיה בהמשך.
ב. טרוריסטים "רעים" (חמאס, הג'יהאד האיסלאמי ודומיהם), שאיתם אסור לדבר כי מטרתם להשמיד את מדינת ישראל.
כל הנימוקים שהועלו בעבר בזכות מתן ומתן עם אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה!) - תקפים גם לגבי החמאס. אם המתן ומתן עם אש"ף, שהוביל ל"שלום" אוסלו ולמלחמת אוסלו, היה מבוסס על הגיון כלשהו, הרי שיש הגיון להידבר גם עם הארגון האחר שמטרתו דומה, אמצעיו דומים, ורק מספר השלבים בתוכנית ההשמדה שלו שונה. לפיכך סביר להניח שמהר מאד נשמע את ביילין מצדד בדיבורים עם החמאס, ונראה את פרס הנצחי מתרוצץ בין המדינות התורמות לטרור כדי שתמשכנה לממן את מנגנוני הביטחון, כלומר את המחבלים במדים של מדינת הטרור "המפורזת".
אדריכלי מלחמת אוסלו ידועים כחתרנים בלתי נלאים, ואולמרט הוא מנגנון הביצוע של מדיניותם המסוכנת. פרס כבר מתגאה ש"קדימה" היא בעצם "העבודה", כלומר זכה ומלאכתו נעשית בידי הימין לשעבר, שחצה את כל הקווים האדומים.
ממשלת שרון הגדירה - בצדק - את הרשות הפלשתינית כרשות תומכת טרור. היא קואליציה של ארגוני טרור. ע"ע הרוצח ברגותי המתראיין שוב ושוב מן ה"כלא" הישראלי ומנהל מגעים ומפגשים פוליטיים במסגרת המערכת הפוליטית הפלשתינית כאילו כלל אינו נתון מאחורי סורג ובריח, הכל במסגרת שלטונות "אכיפת החוק" של מדינת ישראל.
ובעניין אכיפת החוק, שכה מדובר עליה בישראל של אולמרט עד שמפעילים את צה"ל והמשטרה כמיליציה פוליטית מול אזרחים: היכן היו זרועות "אכיפת החוק" כאשר אנשי השמאל עברו ביודעין על חוק איסור המגעים עם ארגון הטרור לשחרור פלשתין כולה (אש"ף), לא אכפו את החוק, והיום עמיר פרץ - מועמד לראשות ממשלה! - אף מתגאה בכך שעבר על החוק ביודעין ובכוונה תחילה?
קדימה רצה ריצת אמו"ק (אירוע מוחי קל) לזרועות החמאס, גם אם שריה עדיין מצהירים שלא יידברו איתו. מי שדוגל ב"חזון" של 2 מדינות ממערב לירדן, ובבחירות דמוקרטיות ברשות הטרור הפלשתינית, ממילא יצטרך להידבר עם מי שנבחר שם. מי שרוצה שלום באמת, לא "שלום עכשיו", צריך לבטל את עצם קיומה של רשות הטרור, ללא קשר איזה ארגון טרור שולט בה.

יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בשנים 2001-2005
תאריך:  11/02/2006   |   עודכן:  11/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
ערוץ 1 ערך לח"כ ענבל גבריאלי משפט שדה מביש, בהשתתפותה הפעילה של משטרת ישראל
יואב יצחק
ביניש קיימה שיחות אישיות עם עיתונאים ובדקה עימם אפשרות מינוי לדובר מערכת בתי המשפט    היא נהגה כך תוך עקיפת ועדת האיתור שבה היא חברה    בדרך זו מבקשת ביניש להכריע מי למעשה ימונה לדובר-חצר. שלה, כמובן.
רו"ח אלעד רוזנטל
מרדכי רבינוביץ
אסתר שניאורסון גרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il