X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית – יולי 2020

שינוי סדרי בראשית

נגיף הקורונה ימשיך ללוות אותנו עם גלים ולא ייעלם במהרה. הכלכלה תושפע מהמשבר לאורך זמן. מדינת ישראל איבדה שליטה על הקורונה ומשהו לא עובד בממשלה, שבה הכוכבים מראים שאין תקשורת בין השרים
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

כולנו חווים מבוכה, והנפטון משפיע על האווירה. הוא נמצא בנסיגה כבר מ-23.06. סדר העדיפות משתנה - מחפשים שקט ויותר מרחב. העולם החומרי מעניין פחות. ענייני פיננסים פחות מעניינים את הנפטון.
אל תאמינו למה שאתם שומעים רואים או קוראים. המרקורי נמצא גם הוא בנסיגה במזל סרטן. כמה רכילות וידיעות כוזבות עוד ישמיעו לנו? את האמת לא תמצאו במקום שאתם מצפים לה. בינתיים רק מתמרנים אותה או מתחכמים איתה בעיקר בתקשורת לסוגיה. אבל אתם תוכלו למצוא אותה. האמינו רק לעצמכם. כוכב מרקורי בנסיגה מטעה, התנהגותו ביזרית והוא מומחה בטריקים. זיכרו תמיד לבדוק בשיחות או במו"מ אם הבינו את מה שאמרתם, וגם ההפך, האם אתם הבנתם את מה שאמרו לכם? הקשיבו היטב למילים. מרקורי בנסיגה עוזר לאנשים לדבר בפתיחות, לפעמים מוגזמת, בלי לצנזר את עצמם, וכך עלולים להחשף גם "סודות" שלא רציתם שאחרים יידעו.
מצבי הכוכבים עוזרים לחוסר סבלנות. זנב דרקון יגיע לנקודת הגלקסיה במהלך יולי ויביא כל אחד מאיתנו להתעוררות לתוך מציאות שלא התבונן בה עד כה, אשר תדרוש ממנו להתמודד ממקום חדש. הארה? התפכחות?
ירח בטל
יום חמישי 02.07
הירח בטל משעה 04:16 עד 04:20 (אין טעות)
יום שישי 03.07 הירח בטל משעה 17:03 עד למחרת ב-07:47
יום שני 06.07 הירח בטל משעה 12:30 עד 13:07
יום שלישי 07.07 הירח בטל משעה 07:39 עד למחרת, רביעי, ב-21:11
שבת 11.07 הירח בטל משעה 07:43 עד 08:05
יום שני 13.07 הירח בטל משעה 18:49 עד 20:33
יום חמישי 16.07 הירח בטל משעה 06:16 עד 08:18
שבת 18.07 הירח בטל משעה 0:11 עד 17:23
יום שני 20.07 הירח בטל משעה 20:50 עד 23:15
יום רביעי 22.07 הירח בטל משעה 03:26 עד למחרת, חמישי, ב-02:39
שבת 25.07 הירח בטל משעה 02:03 עד 04:53
יום שני 27.07 הירח בטל משעה 04:04 עד 07:11
יום רביעי 29.07 הירח בטל משעה 07:56 עד 10:24
יום שישי 31.07 הירח בטל משעה 03:07 עד 14:57

אצלנו

אין הרבה מילים! מצב הכוכבים על מפת המדינה מעיד שיש משבר שצריך לנהל אותו! (סאטורן /פלוטו על ציר 4-10).
מדינת ישראל איבדה שליטה על הקורונה. רבים מהאזרחים מזלזלים, ובטוחים שזה לא משהו שצריך להתייחס אליו ברצינות. אלה חיים, לצערי, בללה-לנד בעזרתו של כוכב נפטון. הבריאות והכלכלה ימשיכו להעסיק את הממשלה. למעשה נראה ששילובי הכוכבים יביאו לשינוי סדרי בראשית. ראש דרקון במפגש עם אורנוס המקודם במפת המדינה. התחלה חדשה?
לפי מפת הממשלה אין תקשורת בין השרים! עכשיו, כאשר מרקורי בנסיגה, לכל אחד מהם יש פליטת-פה (לא תמיד מבוקרת או בשליטה). אורנוס הנמצא בבית השותפויות אינו עוזר לשיתופי פעולה. כוכב מארס שיגיע לכירון (במפת הממשלה) מסמל את האכזבה. ישנם ויכוחים, אי-שקט והתנהלות שמוכיחה "משהו לא עובד". מכאן המסקנה ברורה, והמבין יבין.

הקורונה

כשכתבתי לראשונה על הקורונה, ציינתי שאין אפשרות שתגיע מגיפה בלי החסות של כוכב נפטון. בחישובים שעשיתי על המפות של סין, אכן התקבל חיזוק שהמגיפה החלה שם כבר בספטמבר-אוקטובר 2019. לאחרונה, פרסומים שהופיעו בעקבות צילומי לווין סיפרו לנו שהקורונה החלה כנראה בנובמבר 2019. באותה תקופה נפטון נעצר על המעלה 15-16 לפני שחזר להילוך קידמי. המעלות ממול ב-15-16 בתולה מוכרות עם הצמידות אורנוס ופלוטו מהשנים 1966-1965 (בתולה הסמל לבריאות), בנוסף למנעד שהיה במהלך 2019 בין יופיטר ונפטון.
נכון להיום, לפי מצבי הכוכבים הנגיף ימשיך להשפיע על חיינו בריאותית וכלכלית לפחות עוד שנה, ולא נופתע אם גם למעלה מכך. אחרי הגל הנוכחי עם יופיטר פלוטו בצמידות (מי שקורא את הרשימות שלי זוכר שציינתי את החודשים יוני ויולי) אפשר לצפות לגל נוסף שיגיע (ניצנים אולי כבר בספטמבר) מאוקטובר 2020 עד פברואר 2021. כוכב מארס ייכנס למזל טלה באוגוסט ויישאר שם עד תחילת ינואר 2021. בדרכו ידליק את יופיטר, פלוטו וסאטורן (הנמצאים במזל גדי) כמה פעמים. אל תופתעו גם אם תשמעו על מוטציה של הקורונה. תתעוררו, תלמדו ותפנימו, הקורונה לא תעלם כך פתאום. אבל רק אתם יכולים לשמור על עצמכם אם לא תזלזלו בהוראות הבטיחות.
התקווה שחזרת סאטורן למזל גדי ( סאטורן, בביתו מזל גדי) ב-01.07.2020 תעזור לא לאבד שליטה. גדי, זה החוק והסדר, סאטורן יחזק את המגמה ויגרום לאנשים להבין שכדאי לציית להוראות. כדי לא לשלם על "התוצאות".
"האנשים הכי מסוכנים הם אלה שאינם יודעים שאינם יודעים, אבל בטוחים שהם יודעים יותר מכולם" (אנונימוס).
הבשורה היא שיתכן כי יימצא חיסון בתחילת 2021, העוקץ, שיתכן שאז תתפתח מוטציה, או שתפרוץ "מגפה" חדשה, אולי זו תהיה "רק שפעת" שתפריע לחיים לזרום בקלות. הפעם זה יהיה בהשפעת אורנוס/סאטורן, בין מרס 2021 ליוני אותה שנה. הפעם המדע שמתחדש כל פעם יתגייס מהר יותר ויביא את התרופה.
כוכב מארס במזל טלה
כוכב מארס נכנס למזל טלה ב-27.06 וישהה שם עד 06.01.2021. תקופת הנסיגה של המארס תתחיל בספטמבר ותמשיך עד נובמבר 2020. כוכב מארס נמצא בבית שלו, וישהה בו חצי שנה (שזה זמן ארוך מתמיד). האגו יתחזק, האגרסיביות גם היא תהיה נוכחת בכל מקום. המתחים יסלימו בכל המישורים, לכן נחווה ואולי גם נסבול מאלימות, כולל אלימות מילולית. נסו להמנע מעימותים, עד כמה שתוכלו. בגלל נסיגת המארס, עלולים להתעורר עימותים צבאיים. במקומות המועדים לכך בעולם. השתדלו לשמור מרחק כשתרגישו שהשיחות מתלהטות. מאבקי כוח לא יועילו לאיש. נסו לנתב את האנרגיה לקדם את עצמכם ולהשאר פוריים.
מפגש מתוח בין מרקורי ומארס יהיה ב-08.07-09.07 אבל מניסיון, ההשפעה היא כבר יומיים-שלושה לפני התאריך הנקוב, ובגלל נסיגת מרקורי, תוסיפו גם יומיים-שלושה אחרי. במובן החיובי, המחשבות והרעיונות יתעוררו מהר, וגם יעלמו מהר. הלשון תהיה מהירה גם היא, וקל יהיה לשחרר קיטור. הכעסים עלולים לשלוט על סגנון הדיבור. אלה ימים של אלימות מילולית, אבל מסוכנים! גם על הכביש, ותאונות בכלל, בעיקר בגלל שהמחשבות של כולם "עפות" לכל מקום במקום להתרכז במה שקורה סביבנו.

כלכלה ושווקים

השווקים מגיבים באי-שקט. משבר פיננסי נוסף בדרך. כוכב סאטורן חוזר למזל גדי, ב-01.07 עד אמצע דצמבר 2020, וישפיע כפי שעשה מאמצע פברואר עד מרס (כולל). התגובה הפסיכולוגית של האנשים תהיה דומה - תבהלה. המפגש המדויק של יופיטר-פלוטו מאז אמצע יוני ימשיך גם במהלך חודש יולי. אי-השקט יגיע גם בגלל חוסר הוודאות שכוכב נפטון אוהב לפזר סביבו. מצב שמשפיע גם על מצבי הרוח וגם התבהלה תתעורר. השינויים ישפיעו על השווקים בנדנדה שאולי תהיה פתאומית לאלה שהיו בטוחים שצפויות רק עליות.
בעיה נוספת עלולה להיות בשבוע השני של אוגוסט. אולי יתחילו להבין סוף-סוף מה המשמעות של הנגיף, שממאן "לעזוב" את העולם. ייתכן שהשווקים יגיבו בהתאם, ומוטב להזהר.
כדאי אולי גם להבהיר: כלכלה אינה רק שווקים. זו המציאות שבה בני האדם חיים. לכן, לקראת השליש האחרון של 2020, סאטורן ופלוטו עלולים לגרום לאירועים לא-רצויים בלשון המעטה.
בסתיו יגיע בנוסף המפגש בין פלוטו לסאטורן במזל גדי. המארס במזל טלה "יעזור" לאי-שקט גדול בשווקים והכלכלה. הצמד יופיטר פלוטו אינם עוזרים לעסקים שהמשיכו את "קיומם" עוד לפני הקורונה מהיום למחר. הצמד הזה מסמל פשיטת רגל והפסדים. לכן תשמעו על עסקים שסגרו כביכול בגלל משבר ה"קורונה", אבל הנגיף רק עזר להם להתמודד באמת עם המציאות הכלכלית בספרי החשבונות, זו שהייתה קיימת ביומיום כבר הרבה זמן. עסקים שהתנהלו עד חודש מרס האחרון, בהצלחה ונכון, ממשיכים וימשיכו להוכיח שהם יכולים להתמודד גם בזמנים "מפתיעים" של משבר, ולהרים את ראשם מעל המים או להמציא את עצמם מחדש. זיכרו, משברים בעולם הכלכלה העולמי היו כשהופיע "הברבור השחור". המסמל את ההפתעה. הקורונה היא הברבור השחור של 2020.
בנוסף, הכוכבים שישפיעו בעתיד הקרוב על הכלכלה במהלך 2022-2021 סאטורן במזל דלי במנעד מתוח עם אורנוס במזל שור. דרך אגב, ייתכן גם שישפיעו על עולם ההיי-טק. העולם הזה ישתנה, ועל כך ברשימות הבאות.
מבני הכוכבים הכוללים את כוכב פלוטו, יביאו לשינויים מבניים בכלכלה. השינויים צפויים במדיניות הבנקים המרכזיים. תלמדו להתמודד עם מגבלות חדשות שמטרתן להשגיח על העתיד, אבל רק על בסיס נסיון העבר. היו חכמים וזהירים.
למעשה זנב הדרקון רומז לכם לשנות התנהגות. תלמדו שהדרך שבה אתם שומרים על עצמכם, שומרת למעשה על המשפחה שלכם. ברור שרק חיסון יעזור. החיסון יגיע בשיתוף פעולה בין המדינות בהן גם מדינת ישראל, אבל רק לקראת תחילת 2021. בינתיים תלמדו ותפנימו שרק אתם אחראים על עצמכם.
"וְרָאִיתִי אָנִי, שֶׁיֵּשׁ יִתְרוֹן לַחָכְמָה מִן-הַסִּכְלוּת--כִּיתְרוֹן הָאוֹר, מִן-הַחֹשֶׁךְ. הֶחָכָם עֵינָיו בְּרֹאשׁוֹ, וְהַכְּסִיל בַּחֹשֶׁךְ הוֹלֵךְ וְיָדַעְתִּי גַם-אָנִי, שֶׁמִּקְרֶה אֶחָד יִקְרֶה אֶת-כֻּלָּם" (קהלת פרק ב')

תאריך:  03/07/2020   |   עודכן:  03/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
משרד הבריאות פרסם את הנתונים המלאים על בדיקות הקורונה שבוצעו אתמול    שיעור הנשאים המאומתים עומד על 4.5% מכלל הנבדקים    27 נזקקים למכונות הנשמה ומספר המתים עלה באחד ל-325 בני אדם
איציק וולף
התעשיה האוירית תשתף פעולה עם איחוד האמירויות הערביות    חתמה על הסכם לפיתוח פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך למגיפת הקורונה עם חברת Group42 מאבו דאבי
איתמר לוין
אביחי מנדלבליט אשם בכך שצעדים חיוניים למאבק בקורונה אינם ננקטים במהירות המספקת, והדיונים בכנסת ובממשלה רק גורמים לאובדן זמן יקר - זה מה שאמר בנימין נתניהו בלשון מפורשת    הדברים לא רק מסוכנים מבחינת השאיפות הרודניות הנלמדים מהם, אלא גם מקוממים מבחינת עלילות השווא הנכללות בהם
עידן יוסף
הצעת החוק להעלאת גובה הקנס על אי-עטית מסכה נדונה בוועדת החוקה    לדרישת הוועדה: בהנחיות המשטרה למדיניות אכיפת העבירה של אי-עטית מסכה תתווסף האפשרות "להימנע מהטלת הקנס בהתאם לנסיבות העניין"    יישאר בעינו המצב החוקי הקיים לפיו ניתן לשלם את הקנס בתוך 60 יום ולא כהצעת הממשלה - בתוך 45 יום
עידן יוסף
הממשלה אישרה: הגבלה ל-50 איש באולמות אירועים ותפילות, 20 איש בהתקהלויות פרטיות    נתניהו: "לא רוצה להגיע לסגר הרמטי. אציג תוכנית סיוע"    על סירובו להעביר למערכת הביטחון סמכויות קורונה: "אין כאן ממד אישי"    שר הבריאות אדלשטיין: "השמחות באולמות הפכו למקור הדבקה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il