רשת אופנת סגל, המובילה בתחום אופנת עילית לגברים, עולה בקמפיין הפרסום לעונת סתיו-חורף 2008 בתחנות הטלוויזיה המסחריות. הקמפיין כולל קטלוג, מודעות פרסום, פרסום באינטרנט, שלטי חוצות, יחסי ציבור וגולת הכותרת הנה סרטון מושקע בטלוויזיה. סך ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון שקל. זוהי פעם ראשונה בקריירה של הפרזנטור רודריגו גונזלס שהוא מוביל חברת אופנה.
תקציב הפרסום של אופנת סגל מטופל מזה עשור שנים על-ידי משרד הפרסום "אשל שיבר", הפרסומת הנוכחית נעשתה בתקציב מדווח של כ 400,000$.
הסיסמא שנבחרה להוביל את הקמפיין הייתה "לרקוד עם מותגים" אך היא נפסלה לשידור בשל התנגדות הזכיינית "רשת" אשר מחזיקה במותג "רוקדים עם כוכבים" בה כיכב הפרזנטור של סגל - רודריגו גונזלס. עקב ההתנגדות שונתה הסיסמא ונבחר הסלוגן "מותגים שגברים אוהבים" המחזק את פרוטפוליו מותגי האופנה היוקרתיים אותם משווקת רשת אופנת סגל ביניהם דולצ'ה גבאנה, קנאלי, קוואלי ועוד.
מטרת העל של הקמפיין לגייס קהלים חדשים וליצור מודעות ולגיטימציה בקהלים אלו ולכן הבחירה ברודריגו הינה מיידית וברורה והקלה על הצעירים להתחבר לסגל. רודריגו מייצג קהל צעיר, אופנתי, עכשווי וסקסי המתאים לערכי החברה. בקמפיינים הקודמים של אופנת סגל כיכבו הכדורגלנים איציק זוהר, חיים רביבו, יוסי אבוקסיס.
הפרסומת תשודר בערוצים המסחריים בטלוויזיה כאשר במהלכה מבצע רודריגו גונזלס סטרפטיז הפוך ומתלבש לאורך הפרסומת... עם מגוון המותגים של אופנת סגל. בקרוב תעלה באינטרנט גרסא בלתי מצונזרת של סרטון הסטרפטיז בה רואים יותר מרודריגו.
על אופנת סגל
אופנת סגל בבעלות האחים יעקב ושוקי סגל. הוקמה בשנת 1940 על-ידי אבי המשפחה יוסף סגל, הרשת מתמחה באופנת עילית לגברים, החברה מייבאת באופן בלעדי מגוון רחב של מותגי יוקרה עולמיים הנמכרים בחנויות הרשת כגון : ג'אסט קוואלי, FERRE, GF, ורסצ'ה ג'ינס קוטור וקאנאלי. אופנת סגל מציעה ללקוחותיה את המותגים הבאים: ארמאני, הוגו בוס, לקוסט, דולצ'ה וגבאנה, פול אנד שארק ועוד. אופנת סגל מונה שני סניפים רשתיים: חנות הדגל ברחוב העלייה 8, חנות חדשה בקניון רמת אביב וחנות בכיכר המדינה.
קרדיטים:
הפקה - תפנית הפקות.
משרד פרסום: אשל שיבר
מנהל התקציב:אסי לוי
מנהלת לקוחות:אלכס רבינוביץ,
קופירייטירינג: גלית פרידמן
עיצוב : ז'אן בזרושקו
יחסי ציבור: זאביק דרור