חברת סילון ספורט, יבואנית ניו באלאנס ישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין השקה לקולקצית נעלי הספורט החדשה של החברה.
את הקמפיין מוביל קטלוג המופץ בכמיליון עותקים ע"י חברת "דיירקט ליין" בכל רחבי הארץ על דלתות הבתים. ההפצה מתבצעת זו השנה השניה ע"י "דיירקט ליין" המתמחה בדיוור DOOR TO DOOR (מדלת לדלת).
תכנית החלוקה נקבעה ע"י "דיירקט ליין" וניו באלאנס והיא פונה לקהל מטרה שכולל משפחות, ילדים ובני 40 + במרכז, במושבים ובערי הפריפריה.
הקטלוג הצבעוני מציג את מגוון הדגמים השונים והיתרונות של הנעליים בענפי הספורט השונים כמו ריצה/הליכה ועוד, תוך מתן דגש לטכנולוגיות המתקדמות והייחודיות לנוחות אופטימלית בכל ענף ספורט.
תקציב: כ - 2 מיליון ש"ח.
משרד פרסום: בורודה - קפלן.