הילוך שישי, קבוצת מרכזי שירות ומכירה לרכב, יוצאת באמצעות משרד הפרסום "נפתלי- אברהם" בקמפיין עבור מחלקת השרות של החברה. הקמפיין עולה באינטרנט בלבד ובמרכזו תחרות נושאת פרסים.
הקמפיין משלב טיזרים, הקוראים לגולשים להצטרף לתחרות "נערת השער". כדי לקחת חלק בתחרות, על הגולשים להקליק על הבאנר ולשלוח תמונה של רכבם בליווי הסבר על האופן בו הם שומרים על ערך הרכב, על בטיחותו ועל ה 'LOOK' שלו. התחרות היא עבור הרכב השמור בצורה הטובה ביותר והבחירה של הרכב המנצח תעשה על-ידי דירוג הגולשים.
הפרס עבור המנצח הוא הופעת תמונת רכבו בשער המגזין "הילוך שישי" שיופץ בחודש נובמבר הקרוב למנויי מעריב ולמועדון הלקוחות של קבוצת הילוך שישי. כתבה רחבה אודות הזוכה ורכבו תופיע גם היא במגזין זה.
מטרת הקמפיין היא לעורר את המודעות לשמירה על ערך הרכב ועל בטיחותו כמו גם לעודד את המעורבות של הצרכן בבחירת הטיפולים והחלקים השונים לרכבו. הקמפיין מעודד את הגולשים להיחשף לאתר החברה ולתוכנו באופן ייחודי ולא שגרתי.
קבוצת הילוך שישי כוללת שבעה סניפים מובילים באזור המרכז, המספקים שירותים שונים לרכב. מרכזי השירות בעלות משפחתית ומשלבים מקצוענות מוכחת וניסיון רב שנים בתחום הטיפול, השירות ומכירת הרכב. הקבוצה הגדירה סטנדרט יוצא דופן בתחום השירות הכולל רכב חלופי חינם (מהיום השני), לקיחת הרכב חינם מבית הלקוח, יועץ שירות צמוד, עבודה על-פי תו תקן בינלאומי 2000 : 9001 ISO, שירות 'חילוץ שישי' - במקרה של פגיעה ברכב טיפול בכל התהליך מהזמנת הגרר למקום הפגיעה ועד החזרת הרכב מתוקן ללקוח, מענה לכל שאלה בתחום הרכב באתר האינטרנט
www.h-6.co.il ועוד.
הקבוצה מורשית על-ידי היבואנים לטפל בתשעה מותגי רכב ,טויוטה, יונדאי סובארו, רנו, ניסאן, פיג'ו, סיטרואן, סוזוקי, ופיאט (, והיא מספקת ללקוח חבילה כוללת שלל שירותים בתחום הרכב: סוכנויות מכירה, מרכזי שירות, טרייד-אין, אביזרים לרכב, מועדון שטח ושירותי ליסינג ייחודיים של רכב מיד שנייה.