X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חייק הציג בפני המשלחת את הסיוע שמעניק משרד התקשורת ואת האפשרויות לעידוד השקעות זרות ושיתופי פעולה בישראל
▪  ▪  ▪

מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק, קרא (יום ג', 5.11.02) לנציגי משלחת עסקית מצרפת לקחת חלק בפיתוח ובמימוש הפוטנציאל הקיים בתחום הטלקום בישראל. חייק אמר את הדברים במסגרת מפגש שהתקיים היום לרגל ועידת טלקום 2002. במפגש השתתפו גם מנכ"ל משרד התקשורת, אורי אולניק, מנהל המחקר והפיתוח של אלקטל העולמית, Dr. Niel Ransom, ובהשתתפות בכירים מתעשיית ההון סיכון והמשק בישראל.
חייק הציג במהלך המפגש את כלי הסיוע של המשרד ואת האפשרויות לעידוד השקעות זרות ושיתופי פעולה בישראל. חייק סקר את פעילותה ואפיונה של קרן ההזנק (seed) החדשה.
המפגש התקיים במסגרת ביקורה של משלחת עסקית בת 35 משתתפים מצרפת. המשלחת אורגנה בשיתוף בין נשיא לשכת המסחר צרפת ישראל, הנרי קוקרמן, קרן היסוד - מגבית צרפת בראשות צארלס ברדוגו, והנספח המסחרי של התמ"ס בצרפת, ינון אלרועי.
בין המבקרים הצרפתיים במשלחת נכללים נציגי ממשלה, נציגים מחברות טלקום, סיסטמם אינטגריטורס, יצרנים ומשקיעים פרטיים, כמו: Orange, Telecom Development, Net Jem, Cabel com, Aplog, Unisys, Actimer. המשלחת מבקרת בתערוכה, וחבריה מקיימים פגישות אישיות עם נציגי חברות ישראליות אשר אורגנו בעוד מועד ע"י מתימו"פ שבלשכת המדען הראשי בתמ"ס ומרכז הסטארט-אפ במכון היצוא.
מנהל המחקר והפיתוח וחבר הבורד באלקטל העולמית, Dr. Niel Ransom, הציג את כיווני ההתפתחות והפעילות בשוק הטלקום העולמי על-פי ראיית אלקטל. רנסום אמר כי אלקטל צופה שהעתיד טמון בפיתוחים מתקדמים בתחום האפליקציות למשתמש הסופי, ובמיוחד באפליקציות אשר יניבו החזר על השקעה גבוה (roi) לאופורטורים.
רנסום ציין כי להבנתו קיים פוטנציאל עסקי אדיר בשוק הסלולרי שיתבטא בעלייה ב- arpu (average revenue per user), זאת תוך ירידה בהכנסות האופורטורים עצמם ועלייה משמעותית בהכנסותיהם של ספקי התכנים.
במסגרת ביקורו של רנסום בישראל הוא נפגש עם שר התקשורת, ראובן ריבלין, המדען הראשי בתמ"ס, ד"ר אלי אופר, ועם מספר רב של חברות וסטארט-אפים ישראליים.
מנכ"ל משרד התקשורת, אורי אולניק, סקר בקצרה את מבנה שוק הטלקום בישראל. אולניק אמר כי המשרד רואה בברכה ועושה כל מאמץ לקדם את תהליך הפרטת בזק ופתיחת השוק כולו לתחרות מלאה. אולניק הדגיש את ההצלחה בפתיחת השוק לתחרות בתחומי האינטרנט, הסלולר והשיחות הבינלאומיות.
הנספח המסחרי של התמ"ס בצרפת, ינון אלרועי, אמר כי הגעת המשלחת מצרפת מסמלת את האפשרות לחזק ולממש את הפוטנציאל המסחרי והטכנולוגי הקיים בין המדינות. אלרועי ציין כי הגעת המשלחת היא פעילות המשך למגוון רחב של פעילויות בילטרליות המתקיימות לחיזוק הקשרים והתשתית לשת"פ בין הצדדים.
הנספח ציין במיוחד כי בשבוע שעבר יצאה משלחת תעשייתית של תשע חברות לאירוע טכנולוגיה וחדשנות שהתקיים בטולוז-צרפת במקביל לביקורו של ראש עריית ת"א, רון חולדאי, בראש משלחת עסקית שם.

תאריך:  05/11/2002   |   עודכן:  05/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
שווי הפרויקט מוערך בכ-30 מיליון ש"ח; במהלך חודש נובמבר תינתן הנחה של 3% במחירי הדירות בפרויקט
גיל איל
קובל: לא ברור כיצד עולה בדעתו של מישהו להגדיר את ערוץ 5 כערוץ ארצי; דורש להעניק למשחקי הנבחרות מעמד זהה למשחקי גמר גביע
ניצן כהן
הדולר נחלש לקראת קביעת השער היציג ב-0.16% ל-4.73 שקל
מירב לוי
מחזור המכירות המוערך של מכירות כריכים בשוק הינו כ-25 מיליון ש"ח; החברה השקיעה כ-1 מיליון ש"ח ברכישת ציוד מחו"ל להכנת כריכים
ניצן כהן
"למרות החדשות מה שחשוב הוא באיזו גישה תנקוט ממשלת המעבר והממשלה החדשה שתיבחר בנוגע לתקציב 2003"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il