X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רוש ישראל
▪  ▪  ▪

פתיחת תערוכת צילומים מרגשת ויוצאת דופן, בעקבות סדנת תרפיה בצילום למתמודדים עם סרטן, במסגרת פרויקט מעורבות קהילתית של חברת התרופות רוש.
התערוכה תוצג בארקה, יורדי הסירה 1, נמל ת"א ותהיה פתוחה לקהל הרחב, החל מיום ו' 9.11 בשעות 12.00-15.00, בשבת 10.11 בין 18.30 ל-23.00, וביום א' 11.11 בין 09.00 ל-23.00.
60 הצילומים הנבחרים אשר יוצגו בתערוכה המרגשת ויוצאת הדופן של סיפוריים אישיים המשתקפים בצילומים אמנותיים של משתתפי סדנת תרפיה בצילום, הינם התוצר הסופי של סדנת פסיכותרפיה בצילום לאנשים המתמודדים עם מחלת הסרטן, במסגרת פרויקט "רוש מושיטה יד לחולה" ובהנחיית ד"ר ענת בוצר, ד"ר לפסיכותרפיה וצילום, העוסקת בצילום כאמנות וככלי טיפולי. הצילומים משקפים אופטימיות, תקווה, דיאלוג והתבוננות פנימה של משתתפי הסדנה.
הצילומים חושפים קשת ביטוי רחבה ומרתקת - החל מציור על הגוף, שימוש בביגוד נוסטלגי, ובאפשרות לביטוי עצמי ומימוש פנטזיה. הצילומים התבצעו ע"י מלווה שנבחר, מתוך קשר הקרבה ביניהם. לאחר הצילומים התקיימו סדנאות טיפוליות בקבוצות קטנות ואינטימיות שאפשרו למשתתפים לעבד את התהליך של חווית הצילום. נושא החיים והמוות מטריד חולי סרטן והסדנאות התמקדו באנרגיית החיים.
"פרויקט הצילום אשר מהווה חוויה ייחודית לחולים הוא ללא ספק מקור לגאווה עבורנו ברוש ואנו נרגשים ומצפים לקראת התערוכה", אומר מנכ"ל חברת רוש ישראל, מר אבי דנציגר. "במסגרת פעילות "רוש מושיטה יד לחולה" אנו מבטאים לאורך השנים את מחויבותנו לחברה ולקהילת החולים ועושים ככל שניתן לסייע ולקדם את רווחת החולים".
"הצילומים בתערוכה עומדים בקריטריונים אמנותיים ובעלי ערך תרבותי, מציינת ד"ר בוצר. הצילום מאפשר דיאלוג מתמיד, רווי ציפיות ואהבה ויוצר מפגש חברתי, חוויתי, המשכיח את שגרת הטיפולים ומאפשר התבוננות פנימה. יש מבטים שיכולים להיתפס בתמונה רק כשמצלם אותה אדם קרוב. המבט מקנה ביטחון, חום וקשר עמוק. האביזרים שימשו את החולים להיכנס לדמות שהיו רוצים להיות- כלה בחופתה, מגדת עתידות וכדומה".
הצילום עוצר את הרגע, מציינת ד"ר ענת בוצר, ומאפשר התבוננות מעמיקה בפרטים שאינם נגלים ביום יום, מגלה לנו סודות עבר, שאיפות לעתיד ומעבר לכל קשר בינינו לבין המצלם אותנו, ובין הצופה בצילום, קשר בנינו לבין הצוות הרפואי שמטפל בנו, ובמיוחד קשר עם עצמנו". התערוכה תבטא יופי רב ואסטטיות. אנרגיות חיים חזקות של המצולמים ותקווה.

תאריך:  04/11/2007   |   עודכן:  04/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילהב
- הודעה מטעם נטוויז'ן
אבישי פליישמן
- הודעה מטעם LUPA
מארי מיכאלי
- הודעה מטעם BLINK
חלי גיא אלדר
- הודעה מטעם מטרנה
אורטל זוהר-וולף
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il