בנק מזרחי-טפחות, משרד הפרסום ראובני פרידן והמסלול האקדמי של המכללה למנהל, משתפים פעולה בפרויקט ייחודי במסגרתו סטודנטים של המכללה למנהל, בהנחיית צוות של פרסומאים הכין קמפיין תדמיתי לבנק. בפרויקט, המתקיים במסגרת החוג לתקשורת וניהול, משתתפים סטודנטים מצטיינים אשר קיבלו, כאמור, את המשימה להכין קמפיין פרסומי מלא לבנק מזרחי-טפחות.
הסטודנטים קיבלו בריף מקיף על הבנק, ערכו מחקרי שוק, בנו אסטרטגיה ועל בסיסה בנו קמפיין פרסומי אשר כלל ,בין השאר, המלצות שיווקיות, פריסת מדיה, קריאיטיב ותוכנית יח"צ. המשימה שניתנה לסטודנטים היתה מאתגרת במיוחד - לבנות קמפיין שנועד למשוך לקוחות על בסיס החוזקות התדמיתיות הקיימות של הבנק. מעניין לציין כי בכלל המחקרים שערכו הסטודנטים נמצא כי שביעות רצון הלקוחות של בנק מזרחי היא הגדולה מבין חמשת הקבוצות הבנקאיות המובילות.
סה"כ הוצגו בפני מנהלי חטיבת השיווק של הבנק 3 עבודות אשר הוכנו בהנחיית ד"ר אביחי שוב-עמי, ראש תוכניתה-MBA למנהלים של המכללה למנהל.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות אמרה כי "מדובר בפרויקט חשוב ומעניין. מצד אחד, הסטודנטים יכולים ללמוד איך השיווק בגוף מוביל עובד - וחשוב מכך, המנהלים לעתיד זוכים להצצה נדירה לחיים בנעליו של משרד הפרסום, ניסיון שאני מאמינה שיתרום להם רבות בהמשך דרכם. מצד שני, אנחנו, מנהלי מערך השיווק של הבנק ומשרד הפרסום שלו, זוכים לקבל חשיפה לקהלי היעד שלנו - צעירים, סטודנטים ומנהלים, בהם מערך השיווק של הבנק משקיע רבות לאחרונה. אני בטוחה שהחומרים שיצרו הסטודנטים ישמשו השראה יצירתית לקמפיינים הבאים של הבנק".