Cal השיקה בחודש אוגוסט האחרון את "Cal לקבל יותר", תוכנית הנאמנות ששינתה את כללי המשחק בשוק כרטיסי האשראי. לא עוד צבירת נקודות במשך שנים או מבצעי הנחות מזדמנים, אלא הנחות קבועות, אמיתיות, הניתנות ללקוח בכל קנייה ללא תנאים, כמו שהלקוח אוהב. הלקוח הוא זה שבוחר את הרשתות בהן הוא רוצה לקבל הנחה מתוך 41 רשתות מובילות.
ביום ראשון ה-11.11 יעלה שלב ב' של הקמפיין למהלך "Cal לקבל יותר", שי אביבי, פרזנטור המהלך, ממשיך להוביל את הקמפיין הפרסומי ולעטוף אותו בהומור האופייני לו. בקמפיין החדש, הכולל 3 סרטונים שונים, פונה אביבי אל הצופים מלשכתו ומביא את חוויותיהם שאלותיהם של לקוחות שכבר הצטרפו לתכנית ובאמצעותן מסביר את יתרונות התוכנית החדשה והרווח הממשי שהיא מעניקה ללקוח.