X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'נרל מילס
▪  ▪  ▪

ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הגרנולה NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל ממשיכות בקמפיין חסויות ארוך טווח למותג חטיפי הגרנולה - NATURE VALLEY. במסגרת הקמפיין, תעניק NATURE VALLEY חסויות לתוכניות טלוויזיה פופולאריות המשודרות בפריים טיים בערוץ 2 בשידורי קשת.
הקמפיין נועד לחזק ולבסס את מודעות הציבור לחטיפי הגרנולה NATURE VALLEY המכילים רכיבים טבעיים ודגנים מלאים בשילוב דבש טהור.
כחלק מקמפיין החסויות, פועלת ג'נרל מילס גם בפעילות קד"מ אגרסיבית בנקודות המכירה, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים, וכן במתן חסויות לאירועי ספורט בטבע דוגמת צליחת הכנרת, העיר על אופניים, הקפת הכינרת ומרוץ חולון ובאירועים נוספים בהם באים לידי ביטוי ערכי המותג. במסגרת זו תחלק ג'נרל מילס ישראל מאות אלפי יחידות של חטיף הגרנולה NATURE VALLEY.
הקמפיין, באמצעות פרסום פלד שלוש, הינו חלק מהמהלך השיווקי שנועד לתמוך במותג NATURE VALLEY ומוערך בהיקף של 800 אלף שקל.

תאריך:  07/11/2007   |   עודכן:  07/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il