סנפרוסט מעלה בימים אלו קמפיין חדש העוסק בהטמעת הערכים התזונתיים והתועלות שנובעות מהם.
השימוש בשיטת ההקפאה של סנפרוסט - שיטת FAST FREEZE, מאפשרת את שמירת הערכים התזונתיים, בזמן שחולף מרגע הקטיף בשדה ועד שהירקות מגיעים לצלחת. ההקפאה, סמוך למועד הקטיף, מאפשרת לשמור על הערכים התזונתיים של הירקות, באופן הקרוב ביותר לירק שזה עתה נקטף ובכך להפיק מהם תועלת רבה יותר.
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-10 ויציג את ההשפעות התזונתיות החיוביות.
הקמפיין יכלול ארבעה סרטונים קצרים, כאשר כל סרטון מתמקד בירק אחר: אפונה, גזר, שעועית ותירס. כל סרטון יציג אנימציה בה מככבים שני ארנבים שמנהלים דיאלוג משעשע בו שזורים מסרים בריאותיים תחת הסלוגן: "FAST FREEZE - השיטה הבריאה של סנפרוסט".
הקמפיין יושק בהשקעה של כמיליון שקלים.
רונית קידר, מנהלת שיווק סנפרוסט אמרה: "אנו רואים לנכון לשוב ולהטמיע את המסרים הבריאותיים, שמהווים חלק מהיתרון הבולט של מוצרי "סנפרוסט".