X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו לא יכולים להם! הם הצליחו לנצח בגיזרה הכי חשובה: בצִדְקָת-הדר. אמונתם חזקה מאמונתנו, רוחם משליכה לכל הרוחות את רוחנו ועוד מעט-קט נפוּץ לכל רוח
▪  ▪  ▪

מהי תגובתה של מדינת-ישראל לְהתלהמויות החמאס המרחפות בחלל האויר חדשות לבקרים? מה אנחנו עיוורים? חרשים? איבדנו את חוש ההתמצאות בסביבה? הרי מדי יום ביומו מתייצבים חאלד משעל, איסמעיל הנייה, מחמוד אַ זהאר ואחרים, ומאיימים על קיומנו בהלמות-קצב הולכת וגוברת ובלשון מסלימה מעבר לזו של השייח' נסראללה. הלהיט התורן בטלוויזיה הפלשתינית הוא היום הקליפ "צבא היהודים הוּבָס!" על-רקע חורבן גוש-קטיף, ירי הקסאמים על אשקלון, וכשהזמר שר על "הבית והמולדת" מופיעה ברקע העיר חיפה. מה עוד צריך שיקרה כדי שיבינו פה שבכל רגע נתון, פני הפלשתינים למלחמה כוללת ביהודים לשחרור מולדתם "הכבושה"?
ממלא-מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אינו מוכן לוותר על "התקווה" המפוקפקת לשלום, שר הביטחון וראש השב"כ עסוקים ב"סיכולים" מגוחכים, והעם הפלשתיני צוחק כל הדרך להתנתקויות החד-צדדיות הבאות. אולמרט רוצה להתרכז יותר בגליל, בנגב ובירושלים. אם זה לא היה כל-כך גורלי היינו רשאים ללגלג עליו. הגליל? כשמונים אחוזים מתושביו הם פלשתינים גאים! הנגב? הבדואים עושים בו ככל העולה על רוחם! ירושלים? הרי תושבי העיר הפלשתינים, הם שהעלו בקולותיהם את החמאס לשלטון. איפה חיים מנהיגנו? מדינת-ישראל נשמטת לנו מבין האצבעות ואיש אינו בולם את הסכנה הנוראה! המיידית! האקוטית!
חציו של העם הזה ויתר כבר מזמן על מדינה שתהיה בית לעם היהודי. הם מוכנים בלב חפץ שתהיה זו "מדינת-כל-אזרחיה", כלומר פלשתין שחייו של כל יהודי בה יהיו בסכנה מוּחָשית!
אין להם כוח למלחמות, נקעה נפשם, די! שיהיה כבר שקט! ואין מי שיאמר להם בפה מלא ובלשון שאיננה משתמעת לשתי פנים: תוציאו לכם מהראש אפשרות של שקט כלשהו בעתיד הנראה לעין! שתי אפשרויות בלבד עומדות לנו: או מלחמה כוללת נגד כל הצוררים המבקשים לכלותנו, או טבח המוני ביהודים. ה"שקט" נעדר מהמצאי המוצע לנו על-ידי הערבים. הם לא מעוניינים בו!
הקרקע כל-כך פוריה לצמיחת מנהיג ישראלי גאה ונחוש שיקום ויעשה מעשה. אם נגזר עלינו להיות "עם לבדד ישכון", אזי חייבים להמשיך את האימרה "ובגויים לא יתחשב"! בשום מקום בעולם לא יתאבלו מרה אם ישראל תימחֵק מן המפה העולמית. תמיד היינו "כאב-ראש" לכל העולם. במקום לריב בינינו לבין עצמנו באנרגיה המופקת רק מגלאקסיות מתנגשות, מדוע לא נפנה את העוצמה כולה ובמלואה לעבר כל הקשקשנים הַמְיָדִּים אבנים מאחורי סינריהן של אימותיהם? איך אנחנו יכולים להרשות לעצמנו תבוסה כל-כך משפילה?
אבל אנחנו לא יכולים להם! הם הצליחו לנצח בגיזרה הכי חשובה: בצִדְקָת-הדר. אמונתם חזקה מאמונתנו, רוחם משליכה לכל הרוחות את רוחנו ועוד מעט-קט נפוּץ לכל רוח. גם עכשיו כשהחרב מונחת על צווארנו אנחנו ממלמלים בביטחון מטופש - זה כלום, הרי אנחנו מדינה חזקה, מְגוּרְעֶנֶת, עם הצבא הכי חזק במזרח התיכון. ככל הנראה, אנחנו נקבל את מה שמגיע לנו משום שאנחנו שווים בדיוק רב את ערכנו - ערכו של עם טִפֵּשׁ.

תאריך:  07/03/2006   |   עודכן:  07/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
לשם מה, למען השם, מתכנן אולמרט לגרש מגב ההר עוד כ-100,000 יהודים? את השאלה הזאת ישאלו לאחר מעשה ויתחרטו מרה
פרופ' משה שטרנפלד
תחושות של כעס, מרירות, חוש צדק מוגזם, הססנות, אבל וצער לאורך זמן עלולים לגרום להאצת התפתחות של סרטן המעי הגס
עו"ד משה גולדבלט
מאז פסק הבורר של שופט בית המשפט העליון, שברו חברת הביטוח כלל וגורמים אחרים את כל כללי המותר והאסור. אין אנו עוסקים בהליך שיפוטי, המנסה כדין להביא לביטול פסק בורר, אלא עניין לנו במסע שיסוי והפחדה נגד מערכת המשפט, שכמותו לא זכור לי
נרי אבנרי
מעולם לא היתה תופעה כזו בישראל. ח"כ, בן של ראש ממשלה, מקבל מאבא שלו מדינה, ועושה בה ובאנשיה, כרצונו. כלבי השמירה רואים, משמיעים נביחות עידוד, ומכשכשים בזנבם. תודו, זה צריך להיות סוטול אדיר
מוטי שפירא
מבקר המדינה נדרש להשקיע מאמץ בבדיקת הכשל המערכתי שמאפשר למנות מקורבים בשירות הציבורי בקלות כה רבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il