לרגל חגיגות 70 שנה למותג המשקפיים המצליח Ray Ban, משיקה בימים אלו חברת "לוקסאוטיקה ישראל" מהדורה חגיגית ומוגבלת - Ray Ban Ultra Gold הכוללת 2 דגמי טייסים קלאסיים בציפוי זהב טהור 22 קראט!
המהדורה המוגבלת כוללת שני דגמים המבוססים על הדגמים הקלאסיים והמוכרים של המותג. דגם aviator (טייסים), מספר מודל 8029K ודגם ourdoorsman, מספר מודל 8028K. כל אחד מהדגמים יוצר בכמות מוגבלת של 12,500 יחידות, כאשר על כל זוג מוטבע מספר סידורי המשייך את המוצר לסדרת העילית. בסך-הכל יוצרו 25,000 יחידות מהסדרה והן תימכרנה בכל רחבי העולם בנקודות מכירה מובחרות.
ייחודיות המודלים מתבטאת במסגרת המשקפיים, העשויה בטא-טיטניום בציפוי זהב 22 קראט, ובשל כך מצטיינת המסגרת בהיותה חזקה וקלה, גמישה במיוחד ואינה מחלידה.
עדשות המסגרת הן עדשות פולורייז P3 ייחודיות, המשנות את צבען בהתאם לקרני השמש, ובכך משפרות את איכות הראייה ומצמצות משמעותית את הנזק הנגרם לעין מפגיעת קרני השמש. כמו כן מתהדרות העדשות בציפוי אנטי ריפלקס ובהגנה מיוחדת מפני מים.
המשקפיים נמכרות בנרתיק עור מהודר שעוצב במיוחד עבור מהדורת ULRTA GOLD.
המחיר המומלץ לצרכן הוא 2,500 ש"ח וניתן להשיג מודלים אלו בחנויות האופטיקה המובילות.
על המותג Ray-Ban
המותג Ray-Ban החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1930, כאשר בשנת 1937 נמכר זוג המשקפיים הראשון מדגם Aviator. שנה לאחר מכן הושקו דגמי Shooter ו-Outdoorsman, דגמים הנמכרים עד היום. כיום נחשב המותג לאחד מהמותגים האופנתיים והמפורסמים ביותר בהיסטוריה ונושא על דגלו ערכים של ייחודיות, עצמאות, נועזות וחירות בסגנון החיים. המותג מזוהה בעולם עם סלבריטאים מובילים כבראד פיט, הית' לאדג'ר, ניקול ריצ'י, לינדסי לוהאן, קירסטן דאנסט, איימי ווינהאוס, דרו ברימור ועוד.