חברת דיפרנט מיינד יבואנית היליס יוצאת בקמפיין חדש שעלותו חצי מיליון שקלים אשר במסגרתו נערך שתוף פעולה עם חברת גיבור סברינה. הקמפיין החדש פונה לצעירים ובני נוער ויקדם את נעליי הספורט בעלות גלגל ההחלקה. הסלוגן שילווה את הקמפיין יהיה Free your sole כמשחק מילים על הסוליה הייחודית.
במסגרת הקמפיין יופיעו למשך כחודשיים פרסומים בעיתונות הכתובה,יושם דגש על עיתוני הנוער כגון: מעריב לנוער וראש אחד, אתרי אינטרנט, וייערך קדום מכירות בחנויות גלישה בהן ידגימו מחליקי היליס פעלולים ותרגילי אקסטרים.
מודעות הפרסום של הקמפיין ריאליסטיות ומציגות פעלולי אקסטרים של גולשי היליס, ומנגד בהפקה של FIX להלבשה תחתונה מוצג הפן האופנתי של הנעליים.
דליה שושן מנהלת המותג FIX ו-FIX MEN של גיבור סברינה ציינה כי: "FIX הינו מותג של צעירים שמשדר אופנתיות וקלילות ולכן מתחבר באופן טבעי להיליס - מותג חדשני ואקסטרימי שמושך את בני הנוער והצעירים." שושן הוסיפה כי במהלך השנה האחרונה שמו בגיבור סברינה דגש על חדשנות ויצירתיות יחד עם התחזקות בפריסה הארצית ובכך נכנסו המותגים למודעות של בני הנוער וכיום מותגי FIX מובילים בפלח השוק הזה. כיום אפשר למצוא את שלל מוצרי FIX ביותר מ-1,000 נקודות מכירה בארץ.