X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם JDate
▪  ▪  ▪

בימים אלו משיק אתר ההכרויות JDate מסלול יוקרתי חדש - JDate Plus, המציע מגוון שירותים המסייעים בשיפור אמינותו ואיכותו של פרופיל המנוי באתר.
במסגרת המסלול מגיע לבית המנוי צלם JDate המפיק עבורו חמש תמונות, בהן ישתמש, בין היתר, לבניית הכרטיס האישי שלו. במעמד הצילום מאומתים פרטיו האישיים של המנוי - גיל ומצב משפחתי. פרופיל המנוי מקבל הדגשה מיוחדת של הכרטיס בתוצאות החיפוש באתר וחותמת המאשרת כי הגיל והסטטוס המשפחתי של החבר מאומתים ונכונים. ההערכה היא שמנוי מאומת יזכה ליותר פניות ולהעדפה גבוהה באתר. בנוסף, מקבל המנוי יעוץ וסיוע לשיפור הפרופיל ושירות לקוחות במסלול אישי.
מחיר המסלול החדש - 149 שקלים לחודש, לתקופת מנוי של שלושה חודשים, כאשר כל השירותים הכלולים בו תקפים לשנה. בתום התקופה המנוי מתחדש ב-99 שקלים לחודש. מנויים קיימים יכולים לשדרג את המנוי שלהם ולהוסיף סך של 150 שקלים לקבלת אותם השירותים. לרגל השקת המסלול החדש יערך מבצע בחודש נובמבר, כל הרוכש את מנוי JDate Plus ואו משדרג ייהנה מחודש מנוי נוסף מתנה.
השתתת האמינות כערך מרכזי באתר
ממחקר שערך אתר JDate בשיתוף עם מכון מחקרי הגל החדש עלה כי החיסרון העיקרי של אתרי ההיכרויות הוא החוסר באמינות מצד הגולשים. אין אפשרות לדעת אם תיאורי הגולשים את עצמם מבחינת גיל, מצב משפחתי, תמונה עדכנית תואמים את המציאות.
לדברי קרן דיין, מנהלת האתר: "הגולשים באתרי הכרויות חשים מרומים כשהם נתקלים בפרטים לא אמינים, שמוסרים משתמשים אחרים על עצמם". הפעולות האחרונות של JDate הכוללות את השקת המסלול החדש, כמו גם את שירות הדיווח באתר, המאפשר לגולשים לדווח על התנהגות לא הולמת של גולשים אחרים, נועדו לשפר את אמינות הגולשים החברים באתר.
"המטרה שלנו בהשקת המסלול החדש היא למגר את התופעה הבעייתית ביותר באתרי ההיכרויות- סילוף מידע, באמצעות יצירת מאגר חברים אמין" מסבירה קרן דיין ומוסיפה: "זו הפעם הראשונה בהיסטורית אתרי היכרויות, שבה בוחר אתר הכרויות להוביל מהלך של אימות אקטיבי ב-off-line של פרטי המשתמשים, כחלק מאסטרטגיה כללית המעלה לראש סדר העדיפויות את נושא האמינות ובטחון הגולשים. המסלול החדש הוא רק יריית הפתיחה."

תאריך:  19/11/2007   |   עודכן:  19/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il