יקבי רמת הגולן, עולים בקמפיין חדש למותג הפרימיום ירדן, תחת הסלוגן: אני והירדן שלי. הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום ברוקנר נטע יער יעלה בעיתונות בהשקעה של כ-600,000 שקלים.
הקמפיין מציג את יינות סדרת ירדן דרך סיפוריהם של אנשים מיוחדים. במרכזו מוצג פורטרט של כל אחד מהם בסביבתו הטבעית כשהוא מלווה בתובנה על התשוקה שלהם לעיסוק היומי ועל החיבור לירדן. בין המשתתפים בקמפיין: נגן ומעצב הגיטרה, שמוליק בודגוב, הטייל וחוקר התרבויות, דן דן בולוטין, מטפס ההרים, דניאל קרן, מדריכת הרכיבה הטיפולית, נירית גבעוני-מכאל, מעצבת תכשיטים, פאולה ביאנקו ומדריכת טיולי אמנות בגולן, שרי לוי.
בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק והמכירות ביקבי רמת הגולן, מציין כי: "לכל מותג פרמיום יש סיפור. את הסיפור של ירדן מביאים האנשים מהישוב. האנשים, שנבחרו לקמפיין בעלי רקע שונה ותחומי עניין מגוונים, אבל יש משהו שמאחד ומייחד אותם: התשוקה העמוקה למה שהם אוהבים באמת, הנכונות ללכת עד הסוף והטוטאליות - בדיוק כמו, שאנו ביקבי רמת הגולן מרגישים לגבי היצירה והעשייה שלנו ביינות סדרת ירדן המובחרת".