בימים אלו מעלה תשלובת ד"ר פישר קמפיין פרסומי בעיתונות לסדרות יו-לקטין וסדרת אלכוג'ל.
הקמפיינים יעלו בתקציב של 500 אלף שקלים לכל קמפיין, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן.
הקמפיין יכלול מודעות בעיתוני נשים, ירחונים ומוספי בריאות.
הקמפיין בא לעלות את מודעות הציבור לתכשירי סדרת יו-לקטין המיועדת לטיפול בעור יבש, סדוק ומחוספס. ולסדרת אלכוג'ל המציעה את הדרך היעילה ביותר לשמירה על הגיינת הידיים ועל ידי כך הפחתה משמעותית בהידבקות במחלות החורף.