לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, חתמה על הסכם בלעדיות עם רשת אופטיקנה לשיווק משקפי השמש ומסגרות הראייה של מותג היוקרה סלבטורה פראגמו. החל מחודש ינואר 2008 ישווקו משקפי המותג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
המותג סלבטורה פראגמו הושק בשנת 1927 על ידי סלבטורה פראגמו, סנדלר שהחל את דרכו ברחובות איטליה, ותוך פרק זמן קצר ייצר נעליים לכוכבי הוליווד בשנות 30'. לאורך השנים גדל קו המוצרים של המותג, והיום הוא כולל מלבד נעלי יוקרה, מגוון רחב של מוצרי עור ואקססוריז.
קולקציית משקפי השמש ומסגרות הראייה לשנת 2008 של סלבטורה פראגמו, תושק ברשת אופטיקנה בלבד, במהלך חודש ינואר. הקולקציה מאופיינת בקו מינימליסטי תוך הקפדה על הפרטים העיצוביים ועל חומרים איכותיים, משלבת בין פלסטיק ומתכת וכוללת שימוש רב באבני חן ואבני קריסטל יוקרתיות, הדגמים יימכרו בטווח מחירים של 1500-2500 שקלים.
לדברי מנכ"ל רשת אופטיקנה, מאיר רסין : מדובר במיני מהפכה. מכיוון שהמותג סלבטורה פראגמו נחשב לאחר ממותגי האופטיקה היקרים בעולם האופטיקה מעתה הוא יהפוך מעתה לנגיש וזמין יותר עבור קהלים חדשים בישראל המעוניינים ליהנות מאיכות החומרים, ייחוד העיצוב והגימור וההקפדה המאפיינים את המותג מזה שנים. הפנייה המיוחדת לקהלים צעירים תחנך את הצרכנים כבר מראשית דרכם לסטנדרטים גבוהים של עיצוב ואיכות בכל הקשור לרכישת למשקפי שמש".