X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מבשלות בירה ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת מבשלות בירה ישראל מקבוצת החברה המרכזית למשקאות קלים, יצרנית קרלסברג תחדיר במהלך שנת 2008, כ-200 מתקני מזיגת בירה לבתי קפה ברחבי הארץ, בהשקעה כספית של כ-150 אלף דולר. מכשיר ה-Draught Master הינו פיתוח של קרלסברג העולמית, אשר כולל חבית בירה חד פעמית של 20 ליטר, וברז מזיגה מעוצב.
בשנה החולפת ביצעה החברה פיילוט, במסגרתו הוצבו ברזי בירה בכ-10 בתי קפה, נבחרים ברחבי הארץ. התוצאות הראו כי כמות הבירה שנמכרה בנקודות אלה גדלה בכ-250% לעומת התקופה המקבילה בשנה שקדמה לה. במחקר שערכה החברה עלה כי אחוז שותי הבירה בקרב מבקרי בתי-הקפה גבוה מאחוז שותי הבירה בקרב האוכלוסייה הכללית. 75% ממבקרי בתי הקפה נוהגים לשתות בירה, לעומת 50% באוכלוסייה הכללית, אשר אינם נוהגים לשתות בירה בבית הקפה.
מניתוח נקודות מכירה רבות, ידוע כי מכירות הבירה הנמזגת מהברז גבוהות יותר ממכירות הבקבוקים ובהתאם לכך, פיתחה קרלסברג העולמית את הדראפט מאסטר החדשני, המאפשר שמירה על טריות הבירה בחבית של 20 ליטר, למשך כשלושה שבועות מיום הפתיחה. ישראל היא אחת המדינות הראשונות בהן מושק המתקן החדש.
אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק, מבשלות בירה ישראל: "בקרלסברג יודעים שבתי הקפה הם ממקומות הבילוי המועדפים על הישראלים ומזה זמן רב ניתן למצוא בהם מזון מגוון לצד משקאות שונים, מעבר לכוס הקפה המסורתית. מדובר בערוץ אשר אינו מתאפיין בצריכת בירה משמעותית, בניגוד למגמות בעולם. באמצעות מהלך זה, בכוונתנו להגדיל את נגישותה של בירה קרלסברג אל מול הצרכן הישראלי בערוץ שיווק חדש, ובכך אנו מקווים להגדיל את צריכת הבירות בבתי הקפה בישראל, בדומה לשאר מדינות העולם המערבי"

תאריך:  16/12/2007   |   עודכן:  16/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il