אדום אדום בשר הבקר הטרי של תנובה עולה היום לאוויר בקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי נושא פרסים להגברת המודעות לערכי המותג ויתרונות צריכת בשר בקר טרי.
הקמפיין, בהיקף כספי של כ-60 אלף דולר, עולה באמצעות חברת אייקון אינטראקטיב, בטכנולוגיית תלת מימד חדשנית באתרי האינטרנט המובילים. משך הקמפיין- 16-31.12.07.
קמפיין האינטרנט כולל באנרים המפנים למיני סייט ובו מגוון שאלות בקיאות בנושא בשר בקר טרי והמותג אדום אדום. השאלות יעסקו בנתחי הבשר השונים, יתרונות צריכת בשר טרי, שימושים שונים, טיפים לבישול ועוד. חמשת המשיבים נכונה בזמן הקצר ביותר יזכו במוצרי חשמל יוקרתיים למטבח מתנת החברות רוזייר וקווזין ארט - תנור, כיריים, מעבד מזון, גריל טוסטר ובלנדר.
"קמפיין האינטרנט מציג לגולשים בדרך חווייתית ומהנה את ערכי המותג "אדום אדום", הנמצא בתנופת פיתוח והרחבת קו המוצרים. המותג זוכה לביקוש רב בקרב הציבור ולרמת מודעות גבוהה לגבי איכותו וטריותו", מסר רועי הראל, מנהל שיווק בקר תנובה. "זהו נדבך נוסף בפעילות השיווקית שנוקטת "אדום אדום" לביסוס המותג, בידולו והנחלת ידע לצרכן בתחום הבשר הטרי. אדום אדום נמצאת בפריסה רחבה ברשתות השיווק ובנקודות מכירה פרטיות נבחרות בישראל בכ-250 סניפים".