חברת ברימאג דיגיטל אייג' היבואנית של KENWOOD בישראל, מעלה קמפיין ראשון, לסדרת המיקסרים החדשה של החברה, KMIX המושקת עכשיו בישראל. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין fcb, בהשקעה של כ-3 מליון שקלים.
הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ובערוץ 9 הרוסי, בעיתונות הארצית ובמדיות תומכות נוספות הכוללות נראות מאסיבית בנקודות המכירה, לצד פעילות קידום מכירות.
הקונספט והסלוגן שיובילו את הקמפיין: "שילוב של טכנולוגיה, מקצועיות ועיצוב המתמזגים למיקסר שכולו יצירת אמנות".
לדברי אבינועם כהן מנהל השיווק של Kenwood" :Kenwood העולמית מובילה את תחום המיקסרים כבר 60 שנה, חברת Kenwood מוכרת מיקסרים בהיקף של כ-4 מיליארד דולר בשנה בעולם. עד כה נמכרו מעל 20 מיליון מיקסרים תוצרת Kenwood ברחבי העולם, והוא נמצא בעולם בכ-75% מבתי האב".