NetApp השיקה לאחרונה מרכז לתמיכה טכנית בשפה העברית, המיועד עבור לקוחותיה הישראליים.
מרכז התמיכה הטכני החדש פועל כחלק ממרכז התמיכה הטכנית באמסטרדם, שעד כה תמך במספר שפות אירופאיות נפוצות בלבד, והוא כולל צוות של מהנדסים ישראליים בעלי ידע נרחב, נסיון ומקצועיות, אשר הוכשרו במיוחד לתפקיד זה.
לדברי דורון חסיד, מנהל NetApp Global Services אזור אגן הים התיכון ואפריקה: "הקמת מרכז התמיכה בעברית מצביעה על החשיבות ש-NetApp רואה בשוק הישראלי ומהווה צעד משמעותי לשיפור ומינוף מערך השירות של החברה, הנובע כתוצאה מהתרחבות ממשית של הפעילות העסקית של NetApp בישראל. צעד זה מאפשר לנו לספק ללקוחותינו מענה מקצועי וממוקד יותר, המותאם לצרכים של הלקוח הישראלי", הוסיף חסיד.