X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מנקודת מבטם של מצביעי הליכוד מן השורה, אתם - המורדים החדשים - נראים רע. יש תחושה שתאוות השררה מדריכה אתכם מאמר גלוי ללימור לבנת
▪  ▪  ▪

לספרי ההיסטוריה את תכנסי כאחת שתמכה - גם אם תמיכה מגומגמת - בתוכנית הגירוש. לתודעת צרכני התקשורת, את תכנסי בזכות שני אירועים שלעולם לא ישכחו לך: נאום הג'ובים, והניסיון שלך להעביר את "רפורמת דוברת".
אני לא צריך סקרים כדי לדעת, שבתודעת הציבור, את נחשבת לשרת חינוך גרועה. אני גם לא צריך לפטפט איתך כדי לדעת שלדעתך נגרם לך עוול. ואני מסכים איתך. בעצם, עוול היא לא המילה הנכונה: (מיני) "רצח אופי", שהצליח. וכל כך למה? מפני שניסית להעביר את: "רפורמת דוברת".
אני נמנה עם אלה המשוכנעים, שאילו הצלחת להתגבר על האינטרסנטים של הסתדרות המורים, ושותפיהם בתקשורת שהובילו את המאבק נגדך, ההיסטוריה היתה שופטת אותך לחיוב, והיית נתפסת בתודעת הציבור, כמי שהצעידה את החינוך לאתגרים חדשים.
את בוודאי שואלת מה הקשר בין תמיכתך בהינתקות, נאום הג'ובים, והניסיון הכושל להעביר את "רפורמת דוברת"? ובכן יש קשר.
המסר הראשי העולה מנאום הג'ובים שלך הוא: נכנסנו לפוליטיקה לא כדי לפתור לעצמנו בעיות פרנסה, ולא מתאוות השררה, אלא מתוך תחושת שליחות. דהיינו, מתוך כוונה לשרת את העם, על-פי האידיאולוגיה שאנחנו מאמינים בה.
תמיכתך בהינתקות הוכיחה שהמסר הראשי מנאום הג'ובים שלך היה נעדר כנות. אין בעולם אדם שמאמין, שהיית תומכת בעקירת אחייך המתנחלים, אילו שרון היה נוטל ממך את תיק החינוך, ומעביר אותו (עקב אילוצים קואליציוניים) למפלגת העבודה. תאוות השררה, היא שהניעה אותך לתמוך בהשלכת האידיאולוגיה של הליכוד לפח האשפה. ומהבחינה הזו, את אחראית למפולת, לא פחות מאחרים.
הגענו ל"רפורמת דוברת". המאמץ שלך להעביר את הרפורמה הזו, חשף אותך ל(מיני) רצח אופי. את (ורבים אחרים) בטוחה, שישום הרפורמה החשובה הזו, טובה לישראל. ולמרות שאובייקטיבית זה נכון, קמו עלייך חבורת אינטרסנטים, ומנעו ממך להעביר אותה. מה שאת עברת, ביבי עבר, אבל בעוצמות פי מיליון יותר חזקות. במקום להזדהות ולתמוך בו - את משמיעה קולות של מתלבטת.
אני רוצה להזכיר לך את ההתלבטות המתוקשרת שלך ב- 99, עת קיבלת הצעה מפורשי הליכוד שהקימו את מפלגת המרכז. הם התרסקו, ואת שדרגת את מנהיגותך, עד כי היו שדברו עלייך, כעל מועמדת ראויה לתפקיד ראש ממשלה בעתיד. מה שמוכיח, שמרכז הליכוד סלח לך בגין ישיבתך על הגדר.
ואת, במקום להסיק את המסקנה הנכונה, דהיינו להישאר נאמנה למנהיג, לעקרונות והערכים שבשמם את בפוליטיקה, שוב הוכחת שקשה לך להתאפק. דווקא בימים שבהם נדרשת מידה רבה של איפוק ונאמנות, את יוצאת לתקשורת כדי לשפוך דלק, איפה שצריך לשפוך מים.
מנקודת מבטם של מצביעי הליכוד מן השורה, אתם - המורדים החדשים - נראים רע. יש תחושה שתאוות השררה מדריכה אתכם. לא למדתם לקח. הממשלה היא לא חזות הכול. מנחם בגין ראה בשירות באופוזיציה שירות חשוב וכבוד גדול.
אם הליכוד חפץ חיים, עליו להתלכד סביב נתניהו. ואם צריך לשרת באופוזיציה, אז לעשות את זה מכל הלב. ניצחון החמאס, והתגברות הטרור, הם שיחזירו את הליכוד לשלטון. בתנאי שלא יעשה לעצמו חראקירי.

תאריך:  03/04/2006   |   עודכן:  03/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יוחאי סלע
עמיר פרץ חייב להמשיך את המשחק של "ניצחנו" כדי להסוות את הכישלון האישי שלו בבחירות, שבמהלכן הוא קיבל מפלגה בת 22 מנדטים, והפך אותה למפלגה של 20 מנדטים
יורם הורוביץ
יוסי שריד נשאר הילד הקטן של הכנסת, והוא מזכיר לי בכך את טומי (יוסי) לפיד. שני היוסים נעלבים כמו ילדים קטנים שהחברים שלהם סילקו אותם ממשחק הכדורגל
דודו אלהרר
הבחירות הללו היו מעין משאל-עם על "תוכנית ההתכנסות", איש לא יוכל להכחיש זאת. אם יצליח אולמרט להעביר אותה בממשלה וּבכנסת, אין לעם על מי להלין אלא על עצמו
נרי אבנרי
אני מאשים את ערפדי התקשורת במאמץ קבוע להשניא את נתניהו על הציבור. אני מתעב את המאמץ הזה, מפני שהוא כרוך בהפקרת האינטרס שלי, שלך, שלנו
עו"ד יאיר סקלסקי
לכל אחד מאיתנו יש רופא משפחה, ורבים מאיתנו פונים גם לרופאים מקצועיים    הידעתם? כל אדם זכאי לעיין בכל עת ברשומה הרפואית שנערכת על-ידי רופא המשפחה והרופא המקצועי, ואף זכאי לקבל ממנה העתק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il