X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

עמיר פרץ רץ לבחירות עם 2 מסרים בלבד:
א. אני אהיה ראש הממשלה.
ב. אני אדאג לסדר יום חברתי.
בטרם חלף שבוע ממועד הבחירות כבר ויתר היו"ר הטרי של מפלגת העבודה על 2 יעדיו, קיפל את זנבו בין רגליו, ובלחץ השמאל הקיצוני והתקשורת הרתומה לעגלת קדימה הוא מוכן להסתפק בפירורים שאולמרט יותיר לו.
עמיר פרץ היה בעמדה שבה יכול היה להשיג את 2 יעדיו. למרות חילוקי הדעות המדיניים היו מפלגות המחנה הלאומי מוכנות להמליץ עליו בפני הנשיא, לתמוך בממשלה בראשותו, לאפשר לו להנהיג סדר יום חברתי - ועל כל אלה הוא ויתר. במבחן הראשון שלו כמועמד לראשות הממשלה הוא זיגזג וכשל, ולא הראה את הנחישות הדרושה למי שבאמת שואף ליעדיו המוצהרים.
נשאלת השאלה: עמיר פרץ, האם אתה "חברתי"? לנוכח התנהגותך נראה שה"חברתיות" היא מס שפתיים בלבד, וגם הביטחון שתהיה ראש ממשלה איננו מי-יודע-מה. יכולת לפעול כראש ממשלה לקידום יעדיך החברתיים במחיר פעוט: אי-ביצוע יעדיו האנטי-חברתיים של אולמרט. האם גירוש אזרחים מבתיהם והפיכתם לחסרי בית הוא בעיניך יעד חברתי או אנטי-חברתי? אם גירוש כזה הוא חברתי בעיניך, כי אז כל דיבוריך על סדר יום "חברתי" הם שקר, ואתה מתמסר לקידום יעדיו המיליטנטיים של אולמרט, ראש ממשלת הטרנספר.
נשאלת השאלה: עמיר פרץ, האם אתה דוגל בקידום החינוך? לנוכח התנהגותך נראה שגם זה מס שפתיים בעיניך. יכולת לפעול כראש ממשלה להעלאת רמת החינוך וערכיו במחיר נמוך: אי-ביצוע יעדיו האנטי-חינוכיים של אולמרט. האם הרס בתי-הספר, בתי-הכנסת והמוסדות הקהילתיים של אזרחים ישראלים והפיכתם לפליטים בארצם הוא בעיניך מעשה חינוכי או אנטי-חינוכי, מעשה דמוקרטי או רוח גבית לטרור ולאנטישמיות? אם זהו חינוך בעיניך, כי אז כל דיבוריך על קידום החינוך הם שקר, ואתה מתמסר לקידום יעדיו הקיצוניים של אולמרט, ראש המערך הטרנספריסטי אולמרט-פרץ-מרץ.
נשאלת השאלה: עמיר פרץ, האם אתה "חברתי" ורוצה לקדם סדר-יום חברתי? אם כך, מדוע אתה פוזל לתיק הביטחון? האם אתה "חברתי", או רוצה את תיק הביטחון כקרש קפיצה לקריירה עתידית, שאותה החמצת במו ידיך בימים אלה ממש?
נשאלת השאלה: עמיר פרץ, האם אתה "חברתי" ורוצה לקדם סדר-יום חברתי? אם כך, מדוע אתה מוכן להשקיע מאות מיליארדי שקלים שאינם בהחמרת המצב ובהחלשתם של רבבות יהודים, במקום במלחמה בעוני ובסיוע לחלשים?
עמיר פרץ, אם יעדיך חשובים לך, השתמש בתמיכה שהוצעה לך ופעל להשגתם; ואם לאו, מוטב שתסתלק לאלתר מהזירה הפוליטית, לפני שאולמרט מצד אחד וביילין מצד שני ינעצו בך את שיניהם. הם אפילו אינם מתיימרים להיות "חברתיים". הם השמאל הקיצוני במירעו, למרות שהתקשורת חושבת שקיים רק ימין קיצוני.

הכותב יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בשנים 2001-2005.
תאריך:  03/04/2006   |   עודכן:  03/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
עצום עיניים, עמיר    עצום עיניים, ותדמיין לך את פרס, רמון, ואיציק - רואים אותך בטלווזיה בצילום המסורתי בבית הנשיא    אתה ראש הממשלה, מוקף בשריך, מבלי שאף אחד מגנבי המנדטים נימצא שם. נו"?!
עו"ד צבי שוב
אומנם הגופים הגדולים משלמים פיצויים בגין הפקעת קרקעות, אולם על האזרח לעבור סדרה של מכשולים וקשיים בדרכו לקבל אותם
דודו אלהרר
שישה ימים בלבד חלפו מאז יום הבחירות. שש יממות. מאה ארבעים וארבע שעות. שמונת אלפים שש מאות וארבעים דקות. חמש מאות וששה עשר אלף ועוד ארבע מאות שניות... והראש הולם כמו בדיסקוטק של בני העשרה, הראש??? - כל הגוף!
עו"ד עפר טויסטר
טענתם המרכזית של העוררים היא טענת ההפליה. לטענתם, הפיכת היישוב לעוד יישוב פרברי-יהודי לבעלי אמצעים, מקפחת, מפלה "וגוזלת את כבשת הרש של קבוצה מקופחת שמצבה הכלכלי והחברתי נחות בהרבה"
נרי אבנרי
מנקודת מבטם של מצביעי הליכוד מן השורה, אתם - המורדים החדשים - נראים רע. יש תחושה שתאוות השררה מדריכה אתכם    מאמר גלוי ללימור לבנת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il