X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם One1
▪  ▪  ▪

One1 הודיעה כי השלימה רכישה של 75 אחוז מהבעלות על חברת אנטרופי יועצים המתמחה בתחום ניהול הסיכונים, תמורת 12 מיליון שקלים במזומן. היקף העסקה עשוי להגיע עד 25 מיליון שקלים בהתאם לביצועי החברה כפי שיהיו בין השנים 2008 עד 2010. השותפים גל סטאל, יגאל אברהמי וארנסט קציר, ימשיכו בניהול השוטף של החברה.
אנטרופי יועצים, שהוקמה בשנת 2005 על-ידי גל סטאל, יגאל אברהמי וארנסט קציר, מספקת שירותי יעוץ לרמות ההנהלה הבכירות בתחום ניהול הסיכונים.
החברה מספקת פתרונות ייעוץ ובקרה מתקדמים בתחום ניהול הסיכונים התפעוליים, תאימות רגולטורית (SOX, באזל II, הנחיות בנק ישראל, הנחיות הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון ועוד), ניהול סיכוני IT וביקורת פנימית.
באמצעות מתודולוגיות בינלאומיות, מספקת אנטרופי שירותים המסייעים לארגונים לנהל את הסיכונים העסקיים להם הם חשופים, ובכך להשיג את היעדים העסקיים אותם הגדירו.
עיקר הפעילות העסקית של החברה מתבצעת במגזר הפיננסי בישראל הכולל בנקים, חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי וגופים הפעילים בשוק ההון.
אודי וינטראוב, מנכ"ל One1, אומר: "אנחנו רואים את עסקת אנטרופי כרכישה אסטרטגית, המאפשרת לנו כניסה לתחום הקריטי של הקשר בין ניהול סיכונים ל-IT בעולם הבנקאי-פיננסי. התרשמנו מיכולותיהם המקצועיות של מייסדי אנטרופי ועובדיה, ומפעילות החברה בסביבה עסקית המתפתחת במהירות ומונחית הן על-ידי צרכים עסקיים של הארגונים, והן על בסיס הנחיות רגולטוריות מקומיות ובינלאומיות".
גל סטאל, מנכ"ל אנטרופי יועצים, אומר: "אנטרופי רואה בשילוב עם חברת One1 מהלך אסטרטגי להשלמת פעילותה בתחום ניהול הסיכונים. כיום, מערכות המידע בארגונים מהוות אבן יסוד לפעילות הארגון, אך גם אחד מגורמי הסיכון המרכזיים שלו. בתור שכך, מערך ניהול סיכונים שלם ואפקטיבי מחייב התייחסות הן לרמות התהליכים העסקיים והתפעוליים בארגון, והן למערכות המידע התומכות בהם, לרבות מערכות ייעודיות לניהול הסיכונים בארגון. אנטרופי מספקת כיום פתרונות יעוץ ובקרה מתקדמים בתחום ניהול הסיכונים בארץ ובחו"ל, ולכן השילוב של הניסיון והיכולות הנצברות בחברה יחד עם יכולות ה-IT המתקדמות של One1יעניק לנו את הפלטפורמה והיכולת לספק ללקוחותינו פתרונות כוללים, יעילים ומהמתקדמים ביותר."

תאריך:  08/01/2008   |   עודכן:  08/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il