X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 9,000,000
▪  ▪  ▪

9.000.000, משיקה קונספט קריאטיבי חדש שבמרכזו ביסוס מסר הפשטות. המהלך הראשון כולל את קמפיין השקת אתר האינטרנט החדש של החברה. באתר יוכלו לקוחות החברה ולקוחות חדשים לבצע באינטרנט הליך שלם וכולל של רכישת ביטוח לרכב.
הקמפיין הראשון המלווה את המהלך, מבית היוצר של משרד הפרסום אדלר חומסקי grey, ימשיך ויאושש את התובנה של הצרכנים כי ביטוח זה דבר מסובך, ויראה כמה עולם הביטוח הוא פשוט וקל וכי אין צורך בסוכן הביטוח בשביל לרכוש כיום ביטוח. הפרזנטור הראשי של 9.000.000 ימשיך ויהיה השחקן משה איבגי (המוכר כדוד הכי טוב), אליו מצטרפת מירי נבו שתככב ככתבת ספורט בכירה. דוד, משנה מעמד והופך להיות מאמן כדורגל שאת מסריו הפשוטים, הקשורים לעולם הביטוח יעביר הישר מעולם הכדורגל.
הסרט הראשון מתאר סצנה של מסיבת עיתונאים אותה מקיימת קבוצת כדורגל. בהמשך, ולאחר סצינת פלאשים של מצלמות, יו"ר קבוצת הכדורגל מודיע על הרשות לשאלת שאלות. כתב פונה לדויד, המאמן החדש של הקבוצה המדוברת ושואל אותו איך הוא חושב שיצליח במקום שנחמני הסתבך. דויד עונה: "כדורגל טוב זה כדורגל פשוט, כמו ביטוח". בשלב הזה מצטרפת שדרנית הספורט (מירי נבו) החדשה לדויד, ומסכמת: "הכי טוב והכי פשוט לעשות ביטוח באינטרנט". הסיסמא המובילה את הקמפיין: הכי טוב. הכי פשוט. הקמפיין ימשך כחודש ויעלה בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, היקפו יעמוד על כ-4 מיליון שקלים.
לדברי רענן סעד, סמנכ"ל השיווק בישיר איי.די. איי, השקת שירות הרכישה באינטרנט הוא אבן דרך נוספת המוכיחה את היות 9.000.000 חברה חדשנית ומתקדמת שתתן מענה תחרותי ברמת המחירים כמו גם ברמת המוצרים. לדברי סעד דרך מכירה באינטרנט ניתן יהיה לפרוץ ולהגדיל את נתח השוק של הקטגוריה הישירה. סעד מעריך שהצרכנים הופכים מתוחכמים יותר ויותר, מעורבים ונבונים ושיטת המכירה דרך האינטרנט הולמת את הרגלי הצריכה המתחדשים של קהל היעד של החברה. להערכתו בתוך שנה 10% מפעילות החברה תעשה באמצעות האינטרנט.

תאריך:  08/01/2008   |   עודכן:  08/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il