ברזיל טלקום, המפעילה הראשונה בברזיל שהציעה שירותי תקשורת נייחים, סלולריים ופס רחב, רכשה את הפלטפורמה של חברת פונטיס הישראלית, על מנת להגדיל את ההכנסה הממוצעת למנוי, לעודד הצטרפות לשירותים חדשים, ולהגביר את השימוש בתקופת חג המולד העמוסה.
המפעילה בחרה בפתרון ה-MDP של פונטיס, על מנת לספק למנוייה חבילות ומבצעים מותאמים אישית, ואשר מוצעים ללקוח בתזמון אופטימלי. הפתרון, מבוסס בין היתר על ניתוח מאפייני התנהגות וצריכה.
ברזיל טלקום פרסמה מכרז לענקיות התעשייה המובילות. החוזה בין פונטיס לברזיל טלקום, התאפשר באמצעות השותפה האזורית של החברה, American Telecommunication Holdings S.A, ושותפתה הבינלאומית Accenture, המסייעות באינטגרציה של המערכת. החוזה הראשוני מתמקד בקידום שירותים משולמים מראש (prepaid, SMS ו-MMS), ותוכן תוך שימוש במגוון ערוצי תקשורת לרבות: SMS, WAP, MMS, Web, ודואר אלקטרוני.
רפאל מגדלנה, דובר שירותי ערך מוסף בברזיל טלקום אומר שראה רק פתרון אחד שסיפק מענה לכל הדרישות מבחינת אספקת הצעות שיווקיות מותאמות וגמישות, המבוססות על פרופיל הלקוח והתנהגותו לדבריו, עד למכרז, לא הייתה אפשרות ליצור ולהפעיל מבצעי שיווק באופן מיידי. "עם המערכת של פונטיס נוכל להגיב במהירות ובאפקטיביות לצרכים המשתנים של השוק והלקוחות, ולתכנן ולבצע מבצעי שיווק וחבילות ללא צורך בהגדרה מסורבלת ומייגעת של מערכות ישנות. התרשמנו גם מקלות ומהירות הפריסה של הפתרון ומתודולוגיית האינטגרציה הלא-פולשנית. כל אלה היו גורמים חשובים בהחלטתנו", כך אמר.
רוני גרוספלד, מנהל אזור אמריקה הלטינית בפונטיס אמר כי" "פונטיס גאה לעבוד עם ברזיל טלקום, ולאפשר לה לשפר ולמקד את פעילות השיווק. אימוץ שירותי ערך מוסף ותוכן, טומן בחובו הזדמנויות עצומות בשוק זה, והפלטפורמה שלנו תאפשר ליצור חבילות והצעות שימריצו את יצירת ההכנסות, ובסופו של דבר גם יחזקו את נאמנות הלקוחות."