חברת ההיי-טק הישראלית, טיקל נטוורקס, מהחברות המובילות את מהפיכת תקשורת ה-VOIP בישראל, משיקה בימים אלה מוצר מהפכני חדש: מערכת Crystal Maager, לניהול אישי וידידותי של שלוחת הטלפון של המשתמש, באמצעות המחשב האישי של המנוי.
מערכת ה-Cristal Manager מאפשרת ניהול אישי של שלוחת הטלפון של המנוי: היא מציגה את הסטאטוס של כל השלוחות בארגון, כולל שלוחות הסלולר של המנוי, כאשר היא מוגדרת כחלק מהמרכזייה (כיום היכולות האלו מוגבלות למספר הלחצנים במכשיר הטלפון).
כמו כן, מאפשרת המערכת יכולת קבלת מסרים באופן מיידי מכל מנוי בארגון, כולל קישור לחברים במסנג'ר, ICQ, יאהו ו- Google Talk - אשר נמצאים מחוץ לארגון. בנוסף, המערכת מאפשרת העברת שיחה למנוי אחר על-ידי drag and drop; הפעלה והפסקה של הקלטה ועוד. וכול זאת באופן ידידותי למשתמש.
לדברי מנכ"ל חברת "טיקל נטוורקס", אלכס ארגוב, למי שיש מצלמת וידיאו - יוכל לשוחח עם חבריו בווידיאו ובהמשך יתווסף לכך שיתוף שולחן העבודה בין חברי הארגון. בהמשך מתוכנן אף לחבר את המערכת לפייסבוק ובכך לאפשר למשתמשים לשוחח ולראות את מצבו של החבר דרך הדף האישי בפייסבוק. בטיקל נטוורקס מציינים כי המערכת, שהינה ייחודית מסוגה בעולם, כבר נרכשה על-ידי מספר חברות בולטות בשוק התקשורת. מדובר בפתרון מתקדם ביותר וזול למגזר העסקי. מחיר המערכת מתחיל ב-690 דולר ל-10 משתמשים ומתעדכן בהתאם לצרכים של כל ארגון.
חברת "טיקל נטוורקס" מספקת מגוון מערכות ושירותי טלפוניה מבוססי IP לארגונים. החברה מספקת סל פתרונות רחב המאפשר לעסקים גדולים וקטנים למנף רשתות תקשורת - קיימות וחדשות - באמצעות הגדלת ערכן, שיפור יעילותן והשגת יתרון תחרותי. החברה פיתחה גם את מרכזיית ה-Crystal Clear שהינה מערכת הנמנית על הדור הבא של מרכזיות IP. המערכת מאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות. למערכת תכונות מתקדמות כגון: הודעות מאוחדות; נתב שיחות; IVR; הקלטה של שיחות ועוד. בנוסף, יכולה המערכת לשמש כמערכת CALL CENTER למערכי שירות לקוחות וכמערכת BROADCASTING להפצת הודעות.