מותג הקוסמטיקה לנקום פותח מתחם מומחים למשך עשרה ימים בלבד, המשלב את עולמות היופי והתוכן של המותג בתחום האיפור.
הקמת מתחם המומחים של לנקום נועד ליצור מפגש אינטימי עם הלקוחה ולהעביר עולמות תוכן של המותג כחוויה אישית. לנקום הקימה בצרפת, ארה"ב ובמזרח הרחוק מתחמי SHOW כדי להעניק שירות חוויתי ואינטימי ללקוחה. המתחמים בעולם זוכים להצלחה גדולה מאד.
לנקום משווקת את מוצריה ומנכסת להם ערכים נוספים: שירות וחווית קניה ולא רק כמוצרי מדף. Retailtainment - היום לא מספקים ללקוח רק מוצר יוקרתי אלא מעניקים לו חוויה שונה.
במסגרת הפעילות, תציע לנקום לבאים ייעוץ אישי של מומחים, כחלק מ-Lancome Derm Specialist Center הקיים בעולם לאבחון עור והתאמת שגרת טיפוח אישית, איפור ממאפרים מקצועיים כחלק מ-Lancome Colour Design Studio, שיעור איפור בו יינתן ייעוץ איפור יום ואיפור ערב, שדרוג האיפור ב-5 דקות ועוד עצות, התאמת בושם וכן מומחים אורחים שיבקרו במתחם - בניהם הדרמטולוג דוקטור אכי פרידמן שיעניק ייעוץ דרמטולוגי אישי והתזונאית עמית חנין שתספר על הקשר בין תזונה ומצב ומראה עור הפנים.
גילי בן-חור, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי לוריאל ישראל: "לנקום לוקחת את השיווק החוויתי צעד קדימה וחונכת בישראל חוויה צרכנית, תפיסת שרות של אינטימיות וקרבה ללקוחה. אנו רוצים להבין ולהכיר את הלקוחה, להעניק מגע אישי וליצור דיאלוג בו נבין את צרכיה. אנו מאגדים לעשרה ימים את מיטב מומחי לנקום ומביאים את הכול אל הלקוחה כדי להעניק לה מענה אישי וכולל לצרכיה. הלקוחה תבוא במגע אישי עם מומחי לנקום מתחום הטיפוח, האיפור והבישום בנוסף תקבל ייעוץ מקצועי מרופא עור ותזונאית. הלקוחה תוכל לקבל ייעוץ אחד על אחד במסגרתו יינתנו הפתרונות הספציפיים לעור שלה".
הפעילות תגובה בקמפיין פרסום שיכלול פרסום באינטרנט, רדיו אזורי, דיוור ישיר ללקוחות לנקום והמשביר לצד פעילות קד"מ נרחבת.