תקציב הפרסום של רשת ההלבשה האנגר יטופל במשרד הפרסום אופטימום, לאחר מכרז שהתקיים בין מספר משרדים.
מהחברה נמסר כי תקציב הפרסום הצפוי לשנה הקרובה יעמוד על כ-5 מיליון שקל. בקרוב תעלה החברה קמפיין הכולל עיתונות ארצית ומקומית, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט - תחת מיתוג חדש.
איתן מבעלי הרשת: "בחרנו באופטימום כשותפים לדרך לאחר שהציגו חשיבה אסטרטגית קולעת וקריאייטיב חד ובולט. ברור לנו שפרסום אופטימום מבין את שוק האופנה ואת תחום הריטייל ואני משוכנע שהתרומה שלו לקידום המותג תהיה משמעותית. הניסיון שהם צברו במהלך השנים עם רשתות אופנה מובילות כמו רנואר, מתאים לי, סליו, קדס ועוד עזר לנו בקבלת ההחלטות."
ארי טאיטו, מנכ"ל אופטימום: "אנחנו גאים להוביל את האנגר למהלך עתידי, ובימים אלו אנחנו עובדים עם החברה על הגיבוש הסופי של האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית. רשת האנגר צועדת בראש רשתות הדיסקאונט בתחום האופנה, ומשרתת מאות אלפי לקוחות נאמנים מדי שנה. אנו מתכוונים לתת מענה אסטרטגי מיתוגי שייצור משיכה בקרב קבוצות אוכלוסיה נוספות."