יקבי בנימינה, יוצא בימים אלו בלוגו חדש אשר בא להשלים את תהליך המיתוג אותו עובר היקב בשנתיים האחרונות. הלוגו החדש יוחלף באופן רשמי בראשון בינואר 2008.
במסגרת המהלך, יוחלף הלוגו בכל אמצעי הפרסום והשיווק של היקב. הלוגו החדש אשר עוצב על-ידי סטודיו ענת קלימן מייצג את השינויים הדרמטיים שעובר היקב בשנים האחרונות. הלוגו החדש משדר את השורשיות מצד אחד והרצון לצמיחה של היקב מצד שני.
עלה הגפן בלוגו, המופיע משמאל לשם החברה, מציין את זיקתו הרבה של היקב לאדמה לכורמים ולכרמים, אשר מתוצרתם מופקות סדרות היין האיכותיות של היקב. סדרות אלו, מזכות את יקבי בנימינה מידי שנה בפרסים בינלאומיים ומקומיים יוקרתיים.
תמנע שטרית, מנהלת השיווק של היקב מוסרת: "עלה הגפן הצעיר מסמל עבור כולנו את הצלחתו של היקב, אשר עם השנים הפך מעלה צעיר ומקומי ליקב משגשג בעל שם בינלאומי, שיינותיו זכו במדליות בינלאומיות מהדרגה הראשונה - אך למרות גדילתו והצלחתו, הוא עדיין אותו יקב צעיר ורענן, השואף לחדש ולהפתיע את קהל אוהבי היין ואינו קופא על שמריו."
הסלוגן הנבחר להוביל את חזון יקבי בנימינה - "אנשים שאוהבים יין". סלוגן משתמע למספר כיוונים: אוהבי היין הם אנשי היקב: הכורמים, עובדי הייצור, הייננים, אנשי השיווק וההנהלה וגם מצד שני, הצרכנים והלקוחות הפוטנציאליים.
היקב, המייצא כ-18% מהתוצרת שלו, בחר גם בסלוגן מקביל באנגלית "Binyamina - lovers of wine".
"מהלך מיתוג זה, הינו המשך ישיר למהפך השיווקי העובר על היקב בשנים האחרונות. היקב, עבר שינוי מהותי הכולל השקעות גדולות בייצור, תהליכי פיקוח קפדניים עוד משלב בחירת הכרם ועד לשלב מילוי היין בבקבוקים והתרחבות מערך התפעול המקצועי והשיווקי. על כן בחר היקב להשלים את מיתוגו על-ידי חיזוק "ההורים", הבית הטוב ממנו מגיעים המותגים - בנימינה". מוסר אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה.