ברימאג דיגיטל אייג', היבואנית הבלעדית של מוצרי קנווד בישראל, כחלק מהאסטרטגיה של העמקה בשוק הגסטרונומי, לוקחת חסות על תוכניות הבישול והאפייה שמעלה הזכיינית רשת, בעונת החורף.
היקף החסות כ-300,000 שקלים, לעונה הראשונה, לשתי התוכניות. בנוסף, תשתלב קנווד בפעילות של תוכן שיווקי, באתר רשת.
לדברי אבינועם כהן, מנהל השיווק של קנווד בישראל: "ברימאג דיגיטל אייג' שמה לעצמה למטרה להעמיק את נוכחותה בשוק הגסטרונומי, בשנה הקרובה. כחלק מאסטרטגיה זו משיקה כעת קנווד אקדמיה לבישול ואפייה בשיתוף עם המרכז הגסטרונומי לגעת באוכל, ואף עורכת שיתוף פעולה נרחב עם ערוץ האוכל. אנחנו מתכוונים להמשיך בשנה הקרובה בפעילויות שיווק נוספות בתחום, שיתנו מעטפת לקו מוצרי הפרימיום החדש - K-MIX, המשיקה כעת החברה בישראל", הוסיף כהן.