קבוצת הפרסום פורמדיה, קיבלה את תקציב הפרסום של תיאטרון הצפון. התקציב טופל עד כה בפרסום לם-מרגלית. תיאטרון הצפון בחר בפורמדיה, כמי שתנהל את הפרסום ויחסי הציבור לעונת המינויים 2008-2009. תקציב הפרסום ויחסי הציבור השנתי יעמוד על כ-1.5 מיליון שקל.
תיאטרון הצפון הוא מפעל המינויים הגדול בישראל עם כ-30,000 מינויים מאזור הצפון. תיאטרון הצפון הוא היכל תרבות המארח את מיטב ההצגות מהתיאטראות המובילים בישראל: הבימה, הקאמרי, בית לסין, גשר, ועוד. כמו כן, מפעיל התיאטרון מפעל מינויים להצגות ילדים ולמופעי זמר.
לאחרונה החל תיאטרון הצפון במיזם חדש, הנקרא תיאטרון הקומדיה שמתמקד בתיאטרון יוצר של הפקת קומדיות איכות שיתארחו בתיאטראות ברחבי הארץ. תיאטרון הקומדיה הוא הראשון מסוגו בישראל, ועד כה הופקה הקומדיה בן בהפתעה על-פי מחזה מאת ריי קוני, בה מככבים השחקנים יעל שרוני וניר לוי. הצגות נוספות מבית תיאטרון הקומדיה, יופקו במהלך השנה הקרובה.
ניצה בן צבי, מנכ"לית התיאטרון הצפון: "בחרנו במשרד הפרסום פורמדיה שיחזק את אסטרטגיית המובילות של התיאטרון ושיתן לנו כיסוי תקשורתי מושלם עם כניסתנו לתחומי פעילות נוספים כתיאטרון יוצר בישראל."